وب ۳.۰ بسیار غیرمتمرکز است و توسط یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و فناوری بلاکچین هدایت میشود. نتیجه آنکه ارتباطات انسانی در وب مانند دنیای واقعی است. کاربران کنترل دادهها و محتواهای دیجیتال خود را در اختیار خواهند داشت و میتوانند دادههای خود را بفروشند یا با آنها معامله کنند بدون اینکه حق مالکیت خود را از دست بدهند، حریم خصوصی خود را در خطر بیندازند یا به واسطهها نیاز داشته باشند.
- از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
- از کلمات کمتری استفاده کنید.
- فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{item.title}}
{{item.title}}
{{item.title}}
{{item.title}}
{{item.title}}
دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
چرا دپارتمان فناوری اطلاعات؟
فناوری اطلاعات ( Information Technology ) همان استفاده از رایانه ها برای ایجاد، پردازش، ذخیره و تبادل انواع داده ها و اطلاعات الکترونیکی است. فناوری اطلاعات معمولا در چارچوب عملیات تجاری استفاده می شود. در واقع فناوری اطلاعات زیر مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT)Information & Communication Technology) (( تلقی می شود. سیستم فناوری اطلاعات یک سیستم اطلاعاتی- ارتباطی یا به عبارت دقیق تر یک سیستم کامپیوتری شامل کلیه سخت افزارها، نرم افزارها و تجهیزات جانبی است که توسط کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره می شود. بنابر این از محوری ترین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و تسهیل فعالیت ها بدون در نظر گرفتن فاصله های جغرافیایی اشاره کرد. علاوه بر این با معرفی اینترنت و تجارت الکترونیک و همچنین افزایش مخاطبان اینترنت و ورود آن به زندگی روزمره بشر تحولات وسیعی در زندگی انسان ایجاد شده است از این رو فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به ایجاد فرصت های شغلی زیادی برای فارغ التحصیلان این رشته شده است که بالاترین شمار استخدام را دارد.از شاخه های اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان گروه های مهارت های پایه، وب و برنامه نویسی، امنیت، شبکه و زیرساخت، رباتیک، مجازی سازی، مخابرات، مرکز داده و تجارت الکترونیک را نام برد. از این رو دپارتمان ICT مجتمع فنی تهران با همین رویکرد اقدام به برگزاری دوره های تخصصی در گروه های ذیل نموده است.
گروه های آموزشی
دوره ها
گروه های آموزشی
مقالات
در یادگیری عمیق، یک شبکه عصبی کانولوشن دستهای از شبکههای عصبی عمیق است که معمولاً برای تجزیه و تحلیل تصاویر بصری استفاده میشود.
با استفاده از شی گرایی در پایتون میتوان متدهایی از نوع متد کلاس تعریف کرد که از طریق آنها میتوان مقادیر متغیرهای کلاس را تغییر داد.