جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • شنبه ۹ دی ۱۴۰۲
۳۸۳

خدمات مهاجرتی آلمان را از ما دریافت کنید!

امور بین‌الملل مجتمع فنی تهران، در راستای مشاوره و اقدام جهت ویزای تحصیلی، ویزای پیوست خانواده، ویزای کاری آوسبیلدونگ و جاب آفر آلمان اقدام به ارائه خدماتی همچون نگارش انگیزه نامه، تکمیل فرم ویدکس، نگارش رزومه و بررسی و تکمیل مدارک متقاضیان کرده است. متقاضیانی که قصد اقدام برای مهاجرت کاری ای تحصیلی به آلمان را دارند میتوانند از این خدمات مجتمع فنی تهران بهره مند شوند. برای آنکه با این خدمات آشنا شوید توضیحاتی را در اختیارتان گذاشتیم که به شرح ذیل میباشد:

1- نگارش انگیزه نامه (SOP)

در صورتی که قصد نوشتن انگیزه‌نامه دارید، باید بدانید یکی از مهم‌ترین مراحل و موارد برای کسب پذیرش و ویزا  میباشد. متاسفانه بسیاری بر این باور هستند که نگارش انگیزه نامه (SOP) بسیار ساده و شبیه مقالات دانشگاهی است اما اینطور نیست چرا که با یک نگارش نادرست ممکن است آینده خود را برای دریافت پذیرش و ویزا از دست بدهند. تنها مهارت نوشتاری خوب کافی نیست و انگیزه‌نامه شما باید از یک استراتژی خوب برخوردار باشد. نگارش انگیزه نامه کاملا مرتبط با شرایط فردی و  شخصی متقاضی است و استفاده از انگیزه نامه‌های موجود در سایت ها یا انگیزه‌نامه‌های افراد دیگر به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

2- تکمیل فرم ویدکس (Videx)

تمام افرادی که برای ویزای تحصیلی یا کاری آلمان اقدام می‌کنند و وقت مصاحبه سفارت آلمان میگیرند، باید فرم ویدکس (Videx) را به درستی پر کنند و در روز مصاحبه خود تحویل سفارت دهند. پس یکی از مدارک مهم است.

تکمیل فرم VIDEX برای ویزای آلمان یکی از مراحل بسیار مهم در فرآیند درخواست ویزای آلمان است. این فرم که در آلمانی Antrag auf Erteilung eines nationalen Visums شامل اطلاعات شخصی متقاضی، دلایل ورود به آلمان، اطلاعات مالی و شغلی مربوطه را نشان می‌دهد.

3- نگارش رزومه (CV)

رزومه اطلاعاتی از متقاضی است که پیشینهٔ تحصیلی، مهارتی، شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج می‌شود تا موسسات آموزشی، سفارت ها، شرکت‌ها و کارفرماها بتوانند با مطالعهٔ آن در مورد یک شخص تصمیم بگیرند. تکمیل یک رزومه خوب، یعنی در همان ابتدا و به‌سرعت برخی از مهم‌ترین و مرتبط‌ترین مهارت‌ها و توانایی‌های متقاضی معرفی شود تا مسئول مربوطه در آن سازمان یا اداره مانند موسسات آموزشی، سفارت ها، شرکت ها و کارفرمایان برای ادامه روند و بررسی پرونده متقاضی ترغیب شوند.

4- کنترل مدارک و مشاوره جهت تکمیل مدارک

دانش ارائه مدارک کافی و ضروری از الزامات تهیه مدارک است. این بخش از پروسه مهاجرت تحصیلی یا کاری بسیار مهم است. چرا که ممکن است با ارائه یک مدرک نادرست، کم یا حتی زیاد، درخواست پذیرش یا ویزای متقاضی با خطر رد شدن روبرو شود و شانس دیگری برای آن وجود نداشته باشد.

مشاوره تخصصی پذیرش شامل کمک به انتخاب ایالت، شهر، دانشگاه، رشته تحصیلی، نگارش انگیزه‌نامه، تهیه رزومه (CV) و ... خواهد شد.

مشاوره تخصصی ویزای تحصیلی، ویزای پیوست خانواده، ویزای کاری آوسبیلدونگ و جاب آفر آلمان شامل نگارش انگیزه‌نامه (SOP)، نحوه پر کردن فرم Videx و ... خواهد شد.

لازم به ذکر است که متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی، ویزای پیوست خانواده، ویزای کاری آوسبیلدونگ و جاب آفر آلمان می‌توانند پرونده خود را از ابتدا در اختیار ما گذاشته تا تمامی مراحل را به عهده ما باشد.

در نهایت...

آماده کردن پرونده برای پذیرش تحصیلی یا کاری و اقدام برای درخواست ویزای تحصیلی یا کاری، یک کار  کاملا تخصصی است. به یاد داشته باشید گاهی فقط همین یک فرصت را دارید. همکاری با یک تیم متخصص، صرفه جویی در وقت و هزینه است.

تیم حرفه ای و مجرب ما به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

امور بین الملل مجتمع فنی تهران

02122369161

02122369162