جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

آموزش پکیج طراحی گرافیک
Graphic Design Package

دوره

به طور کلی، کلمه "گرافیک" به هر گونه نمایش بصری داده ها اشاره دارد و شامل انواع اشکال از جمله نقاشی، عکس، خط، نمودار، اعداد، نمادها، طرح های هندسی، نقشه ها و تلفیق آن ها با یکدیگر می باشد گرافیک ممکن است فقط تصویر یا ممکن است شامل متن نیز باشد و می‌تواند برای اهداف تزئینی یا کاربردی، از جمله: آموزش، اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی، تصویرسازی و یا حتی سرگرمی استفاده شود.  اصطلاح گرافیک در رایانه معمولاً برای اشاره به تصاویر دیجیتالی دوبعدی استفاده می شود که این تصاویر در رایانه نمایش، ذخیره، ایجاد یا ویرایش می شوند.  دو نوع گرافیک کامپیوتری وجود دارد .گرافیک بیت مپ و گرافیک برداری که هر دو آن ها را می توان برای انواع طراحی ها بسته به بازار هدف و نوع خروجی مورد نیاز، استفاده کرد. سه مورد از قوی ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای مرتبط با گرافیک : فتوشاپ، ایلاستریتور و ایندیزاین می باشند که طی دوره جامع طراحی گرافیک در مجتمع فنی تهران آن ها را فرا خواهید گرفت اما نکته ایی که بسیار حایز اهمیت می باشد آن است که در صورتیکه صرفا به آموزش نرم افزار بپردازید شما تبدیل به یک اپراتور نرم افزاری خواهید شد آنچه شما را تبدیل به یک طراح گرافیک می نماید آموزش اصولی طراحی گرافیک در بخش های مختلف: لوگو، پوستر، بسته بندی، صفحه آرایی و ... بهمراه خلاقیت و ایده پردازی در کنار نرم افزارهای مرتبط می باشد.

 سه مورد از قوی ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای مرتبط با گرافیک : فتوشاپ، ایلاستریتور و ایندیزاین می باشند که طی دوره جامع طراحی گرافیک در مجتمع فنی تهران آن ها را فرا خواهید گرفت اما نکته ایی که بسیار حایز اهمیت می باشد آن است که در صورتیکه صرفا به آموزش نرم افزار بپردازید شما تبدیل به یک اپراتور نرم افزاری خواهید شد آنچه شما را تبدیل به یک طراح گرافیک می نماید آموزش اصولی طراحی گرافیک در بخش های مختلف: لوگو، پوستر، بسته بندی، صفحه آرایی و ... بهمراه خلاقیت و ایده پردازی در کنار نرم افزارهای مرتبط می باشد

در دوره جامع طراحی گرافیک که در مجتمع فنی تهران برگزار می شود به کلیه نکات فوق بصورت آکادمیک و کاملا پروژه محور پرداخته خواهد شد و انتظار می رود در پایان دوره فراگیر بتواند در کلیه گرایش های مذکور بعنوان یک طراح حرفه ایی شروع به فعالیت نماید و کسب درآمد داشته باشد.

این دوره به مدت 230 ساعت می باشد و مناسب سه گروه از افراد می باشد:
گروه اول: کلیه افرادی که دیپلم و یا فارغ التحصیل رشته های غیر مرتبط می باشند و هیچ اطلاعاتی از گرافیک ندارند و علاقه مند به آموزش نوین و کسب شغل در این راستا می باشند.
گروه دوم: فارغ التحصیلان دانشگاهی که اکثر موارد را بصورت تئوری گذرانده است و به دنبال آموزش پروژه محور و کاربردی می باشند.
گروه سوم: افرادی که بصورت تجربی با برخی از نرم افزارها فعالیت داشته اند اما می خواهند بصورت اصولی نسبت به آموزش بپردازند.
پکیج جامع طراحی گرافیک بصورت کلی شامل مباحت زیر می باشد که به سه شیوه : آفلاین، آنلاین و حضوری بسته به سطح دوره و اولویت های آموزشی از سوی آموزشگاه برای هنرجو از پیش تعریف خواهد شد:
·       مبانی هنرهای تجسمی(آفلاین+حضوری)
·       نرم افزار فتوشاپ
·       طراحی پوستر
·       نرم افزار ایلاستریتور
·       طراحی لوگو
·       مبانی صفحه آرایی و نرم افزار ایندیزاین
·       اصول بسته بندی
·       طراحی حروف و تایپوگرافی
·       آشنایی با چاپ
مدارک پایان دوره پکیج طراحی گرافیک به شرح زیر می باشد:
1-      مدرک معتبر و قابل ترجمه مجتمع فنی تهران:
مدرک فارسی و انگلیسی مجتمع فنی تهران که پس از اتمام پکیج و کسب حداقل نمره 60 از 100 در پروفایل دانشپذیر امکان دانلود را خواهد داشت، و در صورت تمایل فراگیر به دریافت مدرک فیزیکی، این امکان با هماهنگی دپارتمان فراهم می باشد. 
این مدرک به اعتبار پشتوانه بیش از 42 سال سابقه آموزشی موفق و همکاری با سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی به رسمیت شناخته شده است و بعنوان یک مدرک معتبر و ملاک سنجش و ارتقا پرسنل در سازمان ها نیز در نظر گرفته می شود.
2-      مدرک وزارت علوم:
  باتوجه به عقد قرارداد موسسه آموزش عالی فناوران تهران که یک موسسه آموزش عالی زیر نظر مجتمع فنی تهران می باشد با وزارت علوم، فراگیران دوره جامع طراحی گرافیک (صرفا در شعبه مرکزی سعادت آباد) می توانند مدرک وزارت علوم 
 برای این دوره را هم که دارای هولوگرام و تائید رسمی می باشد را دریافت نمایند.
 

*در کنار این پکیج آموزشی شرکت در دوره عکاسی دیجیتال به شما پیشنهاد می شود.

پیش نیاز ها

  • حداقل سن 17 سال به بالا
  • خلاقیت و پشتکار
  • علاقه مند به فعالیت در حوزه طراحی گرافیک (دستی و نرم افزاری)
  • دارا بودن دانش طراحی به شما کمک می کند ولی الزام نمی باشد.

سرفصل ها

  • مبانی هنرهای تجسمی
  • فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته
  • طراحی پوستر
  • ایلاستریتور
  • طراحی لوگو
  • ایندیزاین
  • اصول بسته بندی
  • طراحی حروف و تایپوگرافی –مقدماتی
  • آشنایی با چاپ

کسب توانایی ها

  • در پایان این دوره هنرجو می تواند با شناخت اصول طراحی گرافیک و نرم افزارهای مرتبط با آن نسبت به طراحی : انواع لوگو، ست اداری، پوستر، بنر، کاتالوگ، بروشور، بسته بندی، صفحه آرایی و ... بپردازد و با شناختی که از مباحث مرتبط با چاپ از جمله: انواع چاپ، انواع کاغذ و ... بدست می آورد نسبت به خروجی پروژه های خود اقدام نماید.

بازار کار

  • با توجه به گسترش و رشد اهمیت مبحث تبلیغات در فضاهای مجازی و ... این گرایش می تواند بازار و فرصت بسیار خوبی را برای شما رقم بزند و به راحتی می توانید بدون هیچ سرمایه خاصی صرف یک سیستم کامپیوتر و خلاقیت خود، کسب درآمد میلیون تومانی را برای خود رقم بزنید.
  • • همکاری با شرکت های تبلیغاتی
  • • همکاری با واحد های روابط عمومی و تبلیغات سازمان های خصوصی و دولتی بصورت پروژه ای
  • • فعالیت بعنوان اینفلوئنسر و دریافت پروژه های آزاد
اطلاعات درس
دپارتمان : هنر و سینما سطح درس : تخصصی گواهینامه : دارد حضوری/آنلاین : ۲۱۶ ساعت محتوای ویدئو : ۱۴ ساعت محتوای صوتی : ۰ ساعت مجموع دوره : ۲۳۰ ساعت

کلاس ها

کلاس #310611
مرکز : سعادت آباد (مرکزی)
تاریخ شروع : ۱۹-۰۲-۱۴۰۳
شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰
چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۷:۳۰
هزینه دوره : ۱۹۴,۴۰۰,۰۰۰ ریال نمایش کلاس
کلاس #310266
مرکز : اکباتان
تاریخ شروع : ۲۲-۰۲-۱۴۰۳
شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰
دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰
هزینه دوره : ۱۹۴,۴۰۰,۰۰۰ ریال نمایش کلاس