جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

آموزش Network+
Network+

دوره

دوره Network Plus، دوره پایه ای می‌باشد که پیش نیاز همه دوره‌های شبکه است. این دوره، شما دانشپذیران گرامی را با مباحث کلی شبکه آشنا می کند.

ترتیب گذراندن دوره ها

1.  در اولین گام، شما دانشپذیران گرامی، دوره Network Plus را می‌گذرانید تا با مباحث کلی شبکه آشنا شوید.

2   در گام دوم، شما دانشپذیران گرامی، دوره Client از Microsoft مثل: Windows 10/11 را‌ می‌گذرانید تا با مباحث Workgroup آشنا شوید. (برای اطلاعات بیشتر در مورد Windows 10/11، به لینک مربوطه مراجعه فرمایید).

3.  در گام سوم، شما دانشپذیران گرامی، سه دوره Server از Microsoft با نام‌های: Installation، Networking و Identity را می‌گذرانید تا کار با Windows Server و محیط Domain، همراه با Role Services حیاتی و مهم را فرا بگیرید. (برای اطلاعات بیشتر در مورد Windows Server، به لینک مربوطه رجوع نمایید).

*** مدرک MCSA که شامل پنج دوره می‌باشد از قبیل: Network Plus، Windows 10، Server1-Installation، Server2-Networking، Server3-Identity  از مهمترین مدارک شبکه است و پیش نیاز اکثر شغل‌ها در زمینه شبکه چه در ایران چه در خارج از کشور است. تا به اینجای کار، شما دانشپذیران گرامی، مدرک مهم و ارزشمند MCSA را دریافت می کنید.

 ***درست است که شما دانشپذیران گرامی تا به اینجای کار، توانسته اید مدرک MCSA را دریافت کنید که یکی از مهمترین مدارک شبکه است و همچنین شما دانشپذیران گرامی دانش بسیار خوبی برای Microsoft Windows Server/Client به دست آورده اید. اما،  در بسیاری از شرکت‌ها، نیاز به متخصص شبکه‌ای دارند که در کنار دانش MCSA، دانش کافی زیرساخت که می‌شودCisco  یا Mikrotik را نیز داشته باشید. به همین دلیل، مجتمع فنی تهران اکیدا پیشنهاد می‌کند که شما دانشپذیران گرامی، بعد از گذراندن پنج دوره‌ی MCSA با نام‌های : Network Plus، Windows 10،Server1-Installation ،Server2-Networking ، Server3-Identity، حتما دوره‌های زیرساخت را نیز بگذرانید. زیرا، به عنوان متخصص شبکه، شما عزیزان باید هم با Windows Server/Client آشنا باشید و هم با زیرساخت شبکه ، Cisco/Mikrotik.

4. در این مرحله، شما دانشپذیران گرامی که MCSA را یاد گرفته اید، حالا باید دوره‌ی زیرساخت با نام CCNA از Cisco یا دوره‌ی زیرساخت با نام MTCNA از Mikrotik را فرا بگیرید. مجتمع فنی تهران پیشنهاد می‌کند که اول دوره‌ی CCNA از Cisco گذرانده شود. زیرا، در Cisco جزئیات مباحث زیر ساخت را بسیار بیشتر از Mikrotik فرامی‌گیرید. بدین نحو، یادگیری دوره‌ی Mikrotik بعد از گذراندن Cisco، برایتان آسانتر می‌شود.

5. در این مرحله، شما دانشپذیران گرامی که MCSA را دارید و همچنین مدرک CCNA از Cisco را دریافت کرده اید، به عنوان System Administrator وارد بازار کار می‌شوید. در واقع، شما دانشپذیران گرامی می‌توانید هم کسب درآمد نماید و هم تجربه‌ی کاری به دست بیاورید.

6. بعد از این که وارد بازار کار شدید، شما عزیزان با توجه به نیازهایی که در محل کار برایتان پیش می‌آید، باید خودتان را ارتقا ‌دهید. به عنوان مثال:

  • نیاز دارید که در پوزیشن شغلی که هستید، سرور Linux را پیکربندی کنید. به همین دلیل، باید دوره‌های LPIC از Linux را بگذرانید.
  • نیاز دارید که در پوزیشن شغلی که هستید، درک بیشتری از زیرساخت داشته باشید. به همین دلیل، باید دوره‌های تخصصی تر Cisco  یا Mikrotik  مانند CCNP را بگذرانید.
  • نیاز دارید که در پوزیشن شغلی که هستید، درک بیشتری از Mail Server داشته باشید. به همین دلیل، باید دوره‌های تخصصی ترMicrosoft  مانند Microsoft Exchange Server را بگذرانید.
  • نیاز دارید که در پوزیشن شغلی که هستید، درک بیشتری ازVirtualization  داشته باشید. به همین دلیل، باید دوره‌های تخصصی ترVMware  مانند VMware vSphere و ESXI را بگذرانید.
  • نیاز دارید که در پوزیشن شغلی که هستید، درک بیشتری ازFirewall  داشته باشید. به همین دلیل، باید دوره‌های تخصصی ترFirewall  مانندSophos UTM ، Kerio یا FortiGate را بگذرانید.
  • نیاز دارید که در پوزیشن شغلی که هستید، درک بیشتری ازVOIP  داشته باشید. به همین دلیل، باید دوره‌های تخصصی ترVOIP  مانندCisco Collaboration   یا Skype for Business یا Elastix را بگذرانید.
  • نیاز دارید که در پوزیشن شغلی که هستید،  درک بیشتری ازSecurity  داشته باشید. به همین دلیل، باید دوره‌های تخصصی ترSecurity  مانندCEH  یا SANS را بگذرانید.

 

پیش نیاز ها

  • گذراندن دوره ICDL Level 1

سرفصل ها

  • Introduction
  • Protocols and ports
  • Devices, Applications, Protocols, and Services at Each OSI Layers
  • Devices, Applications, Protocols, and Services at Each TCP/IP Layers
  • Concepts and Characteristics of Routing and Switching
  • Internet Protocol Addressing
  • Compare and Contrast the Characteristics of Network Topologies, Types and Technologies
  • Wireless Technologies and Configurations
  • Cabling
  • Appropriate placement of Networking devices on a network.
  • Networking Attacks
  • Configuration and Commands
  • ادامه سر فصل ها ...

کسب توانایی ها

  • در دوره Network Plus، شما دانشپذیران گرامی، به صورت خیلی کلی مباحث شبکه را فرا می‌گیرید. اما، در دوره‌های بالاتر از قبیل: Microsoft، Cisco، Linux و غیره، هر کدام از مباحثی که یاد گرفته‌اید را با جزئیات بیشتر، فرا خواهید گرفت. به همین دلیل، به دوره Network Plus، پنجره ورود به دنیای شبکه نیز می‌گویند. زیرا Network Plus، الفبای شبکه است. با اینکه، در دوره Network Plus، دروس به صورت تخصصی مورد بررسی قرار نمی‌گیرند (از آنجایی که Network Plus دوره پایه است)، اما این دوره، بسیار بسیار بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا، بنیاد و اساس ذهنیت شما دانشپذیران گرامی را در شبکه، شکل می‌دهد. لذا، یادگیری هر چه بهتر دوره‌ی Network Plus، به شما دانشپذیران گرامی کمک خواهد کرد که درس‌های آینده را با جزئیات بیشتر و بهتر، فرا بگیرید و موفق‌تر باشید. به عنوان مثال: کلاس اول دبستان با آن که کلاس ساده و آسانی می‌باشد اما، بسیار مهم است. زیرا، اگر یک محصل از همان اول دبستان، الفبای فارسی را بدرستی یاد بگیرد، در دوره‌های بالاتر مثل راهنمایی یا دبیرستان، قطعا انشاء و ریاضی بهتری خواهد داشت.

بازار کار

  • شاید برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که آیا با گذراندن دوره Network Plus، می‌توانیم وارد بازار کار بشویم یا خیر؟ واقعیت این است که خیر! به دلیل آنکه، دوره Network Plus، فقط شما عزیزان را با مباحث پایه آشنا می‌کند .به همین دلیل، چه در ایران چه در خارج از کشور، شما عزیزان حتماً باید دوره های بالاتر از قبیل: Microsoft، Cisco، Linux و غیره را فرا بگیرید .اما، میتوان گفت که شاخه شبکه از کامپیوتر، جزو پر درآمد ترین ها در همه جای دنیا است و بسیار پولساز می باشد. حالا سوال پیش می‌آید که بعد از گذراندن دوره Network Plus، کدام دوره های تکمیلی را باید بگذرانید؟ ترتیب گذرندان دوره ها به چه صورت است؟ واقعیت این است که به این سوالات، نمی‌توان با قاطعیت کامل جواب ثابت و مشخصی داد. زیرا، دانشپذیر با دانشپذیر متفاوت است. اما، گذراندن دوره‌های شبکه در همه جای دنیا، چه در ایران چه در خارج از کشور، ترتیب گذراندن ثابتی دارد.
اطلاعات درس
دپارتمان : فناوری اطلاعات و ارتباطات سطح درس : عمومی گواهینامه : دارد حضوری/آنلاین : ۳۰ ساعت

کلاس ها

کلاس #306848
مرکز : بلوار کاوه(قیطریه)
تاریخ شروع : ۰۳-۰۳-۱۴۰۳
پنجشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰
هزینه دوره : ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال نمایش کلاس
کلاس #312163
مرکز : سعادت آباد (مرکزی)
تاریخ شروع : ۰۲-۰۴-۱۴۰۳
شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰
چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰
هزینه دوره : ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال نمایش کلاس
کلاس #309956
مرکز : نارمک
تاریخ شروع : ۲۱-۰۴-۱۴۰۳
پنجشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰
هزینه دوره : ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال نمایش کلاس