جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
۷۸۸

دانشگاه‌های کانادا گزینه مطلوب دانشجویان خارجی

دانشگاه‌های کانادا: گزینه مطلوب دانشجویان خارجی

چرا دانشجویان خارجی کانادا را برای تحصیل انتخاب می‌کنند؟

در کانادا از هر پنج استاد دانشگاه، دو استاد دست‌کم یک مدرک بین‌المللی و تجربه کار در خارج از کشور را دارا هستند.

چکیده

شرح دروس در دانشگاه‌های کانادا آموزش‌های بینارشته‌ای را تشویق می‌کنند و شما در دانشگاه‌های کانادا فرصت دارید مهارت‌هایی انتقال‌پذیر مانند مدیریت و تفکر انتقادی را نیز در خود پرورش دهید. با داشتن مدرک دانشگاه‌های کانادا در حوزه‌های بینارشته‌ای شانس بسیاری دارید که بتوانید جذب بازار کار شوید.

 

 

 

مزایای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا

دانشجویانی که می‌خواهند در خارج از کشور به تحصیل ادامه دهند اغلب به چند دلیل دانشگاه‌های کانادا را برای این کار انتخاب می‌کنند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین دلایل ادامه تحصیل در کانادا می‌پردازیم.

تحصیل در دانشگاه‌های کانادا با کیفیت جهانی

برخی از بهترین دانشگاه‌های دنیا در کشور کانادا هستند و این امر باعث می‌شود کانادا به کشوری نمونه در ارائه تحصیلات و انجام تحقیقات با کیفیت جهانی تبدیل شود. ۲۶ دانشگاه کانادا در سیستم رتبه‌بندی دانشگاهی QS و ۲۷ دانشگاه آن در سیستم رتبه‌بندی Times Higher Education جز بهترین دانشگاه‌های دنیا قرار گرفته‌اند.

دولت کانادا نیز از تحقیقات دانشگاهی در شاخه‌های مختلف مانند فناوری، پزشکی، کشاورزی، ارتباطات از راه دور و دانش محیط زیست پشتیبانی و حمایت می‌کند. دانشگاه‌های کانادا امکانات بسیار و شرح درس‌های دقیقی برای پرورش مهارت مورد نیاز دانشجویان در بازار کار دارا هستند.

استادان باتجربه دانشگاه‌های کانادا

اساتید دانشگاه‌های کانادا نیز بسیار مجرب و در حوزه خود متخصص هستند. در کانادا از هر پنج استاد دانشگاه، دو استاد دست‌کم یک مدرک بین‌المللی و تجربه کار در خارج از کشور را دارا هستند. اساتید دانشگاه‌های کانادا همچنین رفتاری بسیار دوستانه دارند و دانشجویان به‌راحتی می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و مشکلات درسی خود را با آنها در میان بگذارند.

برخی از دانشگاه‌های کانادا برای یک رشته خاص چندین استاد دارند و در این موارد دانشجویان می‌توانند براساس پروفایل‌ها آنلاین این اساتید و تجربه دانشجویان در مورد تدریس آنها، مناسب‌ترین استاد را برای خود انتخاب کنند.

مدرک دانشگاهی و بین‌المللی معتبر

کانادا در سطح آموزش دانشگاهی سابقه درخشانی دارند و به همین دلیل مدرک دانشگاهی دانشگاه‌های این کشور در سطح جهانی با مدرک کشورهایی مانند ایالات متحده و انگلستان قابل مقایسه است. کارفرمایان و دانشگاه‌ها در سراسر دنیا مدرک دانشگاهی کانادا را به رسمیت می‌شناسند و اگر تصمیم بگیرید با این مدرک در کشور دیگری مشغول به کار شوید، هیچ مشکلی برای این کار نخواهید داشت.

دپارتمان مرکز همکاری های بین الملل 

 

مهارت‌آموزی مبتنی بر بازار کار

شرح دروس در دانشگاه‌های کانادا آموزش‌های بینارشته‌ای را تشویق می‌کنند و شما در دانشگاه‌های کانادا فرصت دارند مهارت‌هایی انتقال‌پذیر مانند مدیریت و تفکر انتقادی را نیز در خود پرورش دهید. با داشتن مدرک دانشگاه‌های کانادا در حوزه‌های بینارشته‌ای شانس بسیاری دارید که بتوانید جذب بازار کار شوید.

یافتن شغل مناسب در حین تحصیل

در کشور کانادا به دانشجویان خارجی اجازه داده می‌شود در حین تحصیل در دانشگاه‌های کانادا شغل پاره‌وقت داشته باشند و تا ۲۰ ساعت در هفته در طول سال تحصیلی و تا ۳۰ ساعت در هفته در طول مدت تعطیلات کار کنند. شما می‌توانید در حین تحصیل در دانشگاه‌های کانادا، شغلی منطبق با علایق خود پیدا کنید و تجربه کاری خود را بالا ببرید یا برخی از هزینه‌های خود را بپردازید.

یافتن شغل مناسب پس از پایان تحصیل

دانشجویان خارجی می‌توانند پس از پایان تحصیل در دانشگاه‌های کانادا، در همان کشور شغلی پیدا کنند و ویزای کار بگیرند. دوره این نوع ویزا و اجازه کار بسته به مدت زمان تحصیل شما مختلف است و ممکن است به سه سال نیز برسد. همچنین در این حین می‌توانید برای گرفتن اقامت دائم کانادا اقدام کنید و پیش از پایان مدت زمان اجازه کار خود، به شهروند کانادا تبدیل شوید.

در کشور کانادا به دانشجویان خارجی کمک‌های دولتی فراوانی می‌شود تا بتوانند پس از پایان تحصیل در دانشگاه‌های کانادا در شغل خود موفق شوند. در ۱۰ سال گذشته کشور کانادا بیش از ۱.۶ میلیون شغل ایجاد کرده است که مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل‌شده از دانشگاه‌های کانادا هستند.

جامعه در حال پیشرفت و متنوع

در طول سالیان کشور کانادا به کشوری تبدیل شده است که از خارجی‌ها استقبال می‌کند و به تفاوت‌های انسان‌ها بسیار احترام می‌گذارد. حتی دولت کانادا سیاست‌های چندفرهنگی در مقیاس ملی را در پیش گرفته است که بر اساس آنها تفاوت‌های فرهنگی افراد مختلف مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرند. دانشجویان خارجی که در دانشگاه‌های کانادا تحصیل می‌کنند در محیطی گرم مورد استقبال قرار می‌گیرند و می‌توانند به‌راحتی با کانادایی‌ها ارتباط برقرار کنند.

شاید این مطلب هم بدردتان بخورد : آوسبیلدونگ در آلمان 2023

کیفیت زندگی بالا

کشور کانادا براساس رتبه‌بندی سال ۲۰۱۸ برای بهترین کشور دنیا از نظر زندگی، در جایگاه نخست قرار گرفت و بر اساس رتبه‌بندی امن‌ترین کشور دنیا در سال ۲۰۱۸ در جایگاه ششم قرار داشت. این کشور به دلیل امنیتی که برای شهروندان خود فراهم می‌کند شناخته‌شده است و فضای جامعه آن خوشانید، تمیز و دوستانه است.

شهریه دانشگاه و هزینه زندگی مقرون به صرفه

شهریه دانشگاه‌های کانادا و هزینه زندگی این در این کشور به دانشگاهی که انتخاب می‌کنید، رشته تحصیلی و شهر محل تحصیل بستگی دارد، اما کانادا نسبت به کشورهایی مانند ایالات متحده و انگلستان هزینه بسیار کمتری برای تحصیل و زندگی لازم دارد.

 

جمع‌بندی

کانادا در سطح آموزش دانشگاهی سابقه درخشانی دارند و به همین دلیل مدرک دانشگاهی دانشگاه‌های این کشور در سطح جهانی با مدرک کشورهایی مانند ایالات متحده و انگلستان قابل مقایسه است و کارفرمایان و دانشگاه‌ها در سراسر دنیا مدرک دانشگاهی کانادا را به رسمیت می‌شناسند.

در کشور کانادا به دانشجویان خارجی کمک‌های دولتی فراوانی می‌شود تا بتوانند پس از پایان تحصیل در دانشگاه‌های کانادا در شغل خود موفق شوند. در ۱۰ سال گذشته کشور کانادا بیش از ۱.۶ میلیون شغل ایجاد کرده است که مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل‌شده از دانشگاه‌های کانادا هستند.

تماس با امور بینالملل مجتمع فنی تهران

امور بین‌الملل مجتمع فنی تهران با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه اعزام دانشجو از سابقه‌ای درخشان برخوردار است و در این راستا با دارا بودن مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین با بهره‌گیری از وکلای مجرب، فرصتی را برای شما فراهم می‌کند که به دانش و منابع به‌روز دسترسی پیدا کنید و مسیر شما را برای ادامه تحصیل در کانادا و دستیابی به اهداف آکادمیک هموار می‌کند.

22369161-021

22369162-021

1784104-0902

 

منبعEdvoy

مترجم: بهناز دهکردی

 

در دنیای کسب‌وکار امروز، تحصیلات دانشگاهی برای حفظ ارزش شما به‌عنوان نیروی کار بااستعداد و کارآمد کافی نیستند. برای‌ اینکه مزیت رقابتی شخصی خود را حفظ کنید، باید بر آموزش مستمر و مادام‌العمر خود سرمایه‌گذاری کنید. خانواده بزرگ مجتمع فنی تهران هرساله به هزاران نفر کمک می‌کند تا در مسیر شغلی خود پیشرفت کنند.

اگر شاغل هستید و وقت ندارید در دوره‌های آموزشی حضوری شرکت کنید، مجتمع فنی تهران گزینه‌هایی عالی برای آموزش مجازی، آنلاین، آفلاین و ترکیبی ارائه می‌دهد. با شرکت در دوره‌های کوتاه‌مدت مجتمع فنی تهران و دریافت مدارک معتبر و بین‌المللی می‌توانید با اعتماد به نفس مسیر ترقی را طی کنید و در سازمان خود به مهره‌ای ارزشمند تبدیل شوید.

 

 

پربازدیدترین مقالات