جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
۷۱۷

چرا همه تحصیل در کانادا را انتخاب می‌کنند؟

چرا همه تحصیل در کانادا را انتخاب می‌کنند؟

تحصیل در کانادا چه فوایدی برای دانشجویان خارجی دارد؟

اجازه کار پس از تحصیل در کانادا که به دانشجویان خارجی داده می‌شود، حداقل یک سال و حداکثر سه سال زمان دارد و آنها می‌توانند پس از یک سال اشتغال در کانادا برای کسب اجازه اقامت دائم اقدام کنند.

دپارتمان مرکز همکاری های بین الملل 

چکیده

زندگی در کانادا از استاندارد بالاتری نسبت به بسیاری از کشورهای جهان برخوردار است و این امر به‌ویژه برای دانشجویانی که از کشورهای در حال توسعه می‌آیند مهم است. تحصیل در کانادا به این دانشجویان شانس دوباره‌ای می‌دهد تا سبک زندگی جدیدی را تجربه کنند. با اینکه کیفیت تحصیل و کیفیت زندگی در کانادا از بسیاری از کشورهای جهان بیشتر است، هزینه تحصیل و زندگی در این کشور برای دانشجویان نسبت به سایر کشورهای انگلیسی‌زبان بسیار مقرون به صرفه‌تر است و در عین حال، تجربه‌ای مشابه آن کشورها ارائه می‌دهد.

تحصیل در کانادا

ادامه تحصیل در خارج از کشور رؤیای بسیاری از دانشجویان است. کشورهای زیادی در سراسر جهان برنامه‌ها و دروه‌های آموزشی ارائه می‌دهند که رشته‌ها و شاخه‌های مختلف را در بر می‌گیرند و دانشجویان را ترغیب می‌کنند در شاخه خودشان در این کشورها به تحصیل ادامه دهند.

اما انتخاب کشور درست و دانشگاه برای دانشجویان مناسب، کار ساده‌ای نیست. همه می‌دانند که کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها برای دانشجویان خارجی است که می‌خواهند در خارج از کشور خود به تحصیل ادامه دهند. اما می‌دانید کانادا چطور به این جایگاه رسیده است؟

در این مقاله به مهم‌ترین مزایای تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی می‌پردازیم. برای اینکه بدانید چرا کانادا به یکی از بهترین کشورها برای ادامه تحصیل تبدیل شده است، این مقاله را بخوانید.

دپارتمان مرکز همکاری های بین الملل 

کیفیت آموزش

کانادا در سطح جهانی به دلیل استاندارهای بالای آموزشی در آن معروف است. ادامه تحصیل در کانادا به دلیل دانشگاه‌های آن که در همه مقاطع کیفیت آموزشی بالایی ارائه می‌دهند پرطرفدار است. البته این کیفیت با شهریه مقرون به صرفه همراه است و در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۱ نشان داده شده است که ۲۶ دانشگاه کانادا از جمله بهترین دانشگاه‌های جهان هستند. در این دانشگاه‌ها دروه‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون ارائه می‌شوند، مانند مهندسی، زیست‌شناسی، ارتباطات از راه دور، دانش محیط زیست، کشاورزی و غیره.

استاندارد زندگی بالا

زندگی در کانادا از استاندارد بالاتری نسبت به بسیاری از کشورهای جهان برخوردار است و این امر به‌ویژه برای دانشجویانی که از کشورهای در حال توسعه می‌آیند مهم است. تحصیل در کانادا به این دانشجویان شانس دوباره‌ای می‌دهد تا سبک زندگی جدیدی را تجربه کنند.

هزینه تحصیل مقرون به صرفه

توجه داشته باشید با اینکه کیفیت تحصیل و کیفیت زندگی در کانادا از بسیاری از کشورهای جهان بیشتر است، هزینه تحصیل و زندگی در این کشور برای دانشجویان نسبت به سایر کشورهای انگلیسی‌زبان بسیار مقرون به صرفه‌تر است و در عین حال، تجربه‌ای مشابه آن کشورها ارائه می‌دهد. زندگی در کانادا نسبتاً ارزان است و دانشجویان می‌توانند به‌راحتی و بدون مشکل مالی در این کشور تحصیل کنند و حتی از این فرایند لذت ببرند.

فرصت‌های شغلی

دانشجویان خارجی می‌توانند پس از پایان تحصیل در کانادا به فرصت‌های شغلی بسیاری دسترسی پیدا کنند. شرکت‌های فراوانی وجود دارند که برای کارکنان خود فرصت‌های مالی و درآمد کافی ارائه می‌دهند و این شرکت‌ها باعث می‌شوند دانشجویان خارجی در کانادا بتوانند مسیر زندگی حرفه‌ای خود را در این کشور پی بگیرند.

اجازه کار پس از تحصیل در کانادا که به دانشجویان خارجی داده می‌شود، حداکثر سه سال زمان دارد و آنها می‌توانند پس از یک سال اشتغال در کانادا برای کسب اجازه اقامت دائم اقدام کنند. طبق قوانین دولتی دانشجویان در حین تحصیل نیز می‌توانند به‌طور پاره‌وقت مشغول به کار شوند.

https://mftplus.com/germany-ausbildung

بورسیه‌های دانشگاهی

دانشگاه‌های کانادا انواع و اقسام بورسیه‌های تحصیلی را به دانشجویان خارجی ارائه می‌دهند. این بورسیه مخصوص کسانی است که دوست دارند برای تحصیل به کانادا بیایند اما نمی‌توانند هزینه تحصیل خود را بپردازند. آنها می‌توانند برای تحصیل در کانادا از این بورسیه‌ها استفاده کنند. البته برای بورسیه شرایطی همچون دارا بودن یکی از مواردی مانند مقاله بین‌المللی، شرکت داشتن در المپیاد، معدل بالا در دوره قبل و قبولی از دانشگاه با رتبه بالای جهانی و ... الزامی است.

اقامت دائم کانادا

زندگی در کانادا برای بسیاری یک رؤیاست. آب‌وهوای فوق‌العاده، سیاست‌های مشوق مهاجرت، استانداردهای بالای زندگی و بسیاری موارد دیگر باعث شده است که این کشور گزینه جذابی برای مهاجرت باشد. یکی از مزایای اصلی کانادا این است که به دانشجویان خارجی فرصت می‌دهد پس از تحصیل در این کشور اقامت دائم بگیرند و در همان‌جا زندگی و کار کنند.

دپارتمان مرکز همکاری های بین الملل 

 

جامعه دانشجویی پرشور

جامعه دانشجویان در کانادا متنوع، گسترده و پرشور است. در میان دانشجویانی که تحصیل در کانادا را انتخاب می‌کنند، افرادی از همه کشورها از سراسر جهان دیده می‌شوند که در کنار هم تحصیل، زندگی و کار می‌کنند. تجربه شناخت و یاد گرفتن از اقوام مختلف، تجربه‌ای کم‌نظیر برای دانشجویانی است که برای ادامه تحصیل به کانادا می آیند.

یادگیری عملی

دانشگاه‌های کانادا برنامه‌ها و دروه‌های متنوعی ارائه می‌دهند که در آنها یادگیری نظری و عملی به یک اندازه اهمیت دارد. این شیوه باعث می‌شود آموخته‌های دانشجویان غنی‌تر شود و مهارت کاربردی را نیز بیاموزند.

رفتار دوستانه مردم

مردم کانادا خون‌گرم و صمیمی هستند و از دانشجویان خارجی با روی خوش استقبال می‌کنند. این امر باعث شده است مردم کانادا در جهان به این صفت معروف باشند.

قوانین دولتی برای دانشجویان خارجی

دولت کانادا و مؤسسات آموزشی این کشور از افزایش شمار دانشجویان خارجی در کانادا استقبال می‌کنند و به همین دلیل سیاست‌هایی برای تسهیل این امر وضع کرده‌اند. کانادا یکی از معدود کشورهای جهان است که فعالانه به دنبال رشد جمعیت جوان خود است و به همین دلیل درها را به‌ روی دانشجویان خارجی و جوانان جویای کار باز کرده است که پس از تحصیل بتوانند در کانادا فرصت‌های شغلی مناسب خود را بیابند.

با توجه به همه این دلایل کمتر کسی است که نخواهد برای ادامه تحصیل در کانادا اقدام کند. اگر می‌خواهید برای تحصیل در کانادا اقدام کنید، از مشاوران ما در مجتمع فنی تهران کمک بگیرید. امور بین‌الملل مجتمع فنی تهران با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه اعزام دانشجو از سابقه‌ای درخشان برخوردار است و در این راستا با دارا بودن مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین با بهره‌گیری از وکلای مجرب، فرصتی را برای شما فراهم می‌کند که به دانش و منابع به‌روز دسترسی پیدا کنید و مسیر شما را برای ادامه تحصیل در کانادا و دستیابی به اهداف آکادمیک هموار می‌کند.

جمع‌بندی

ادامه تحصیل در کانادا به دلیل دانشگاه‌های آن که در همه مقاطع کیفیت آموزشی بالایی ارائه می‌دهند پرطرفدار است. البته این کیفیت با شهریه مقرون به صرفه همراه است و در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۱ نشان داده شده است که ۲۶ دانشگاه کانادا از جمله بهترین دانشگاه‌های جهان هستند. دانشگاه‌های کانادا انواع و اقسام بورسیه‌های تحصیلی را به دانشجویان خارجی ارائه می‌دهند. این بورسیه مخصوص کسانی است که دوست دارند برای تحصیل به کانادا بیایند اما نمی‌توانند هزینه تحصیل خود را بپردازند.

منبع: Edroots

تماس با امور بینالملل مجتمع فنی تهران

22369161-021

22369162-021

1784104-0902

 

در دنیای کسب‌وکار امروز، تحصیلات دانشگاهی برای حفظ ارزش شما به‌عنوان نیروی کار بااستعداد و کارآمد کافی نیستند. برای‌ اینکه مزیت رقابتی شخصی خود را حفظ کنید، باید بر آموزش مستمر و مادام‌العمر خود سرمایه‌گذاری کنید. خانواده بزرگ مجتمع فنی تهران هرساله به هزاران نفر کمک می‌کند تا در مسیر شغلی خود پیشرفت کنند.

اگر شاغل هستید و وقت ندارید در دوره‌های آموزشی حضوری شرکت کنید، مجتمع فنی تهران گزینه‌هایی عالی برای آموزش مجازی، آنلاین، آفلاین و ترکیبی ارائه می‌دهد. با شرکت در دوره‌های کوتاه‌مدت مجتمع فنی تهران و دریافت مدارک معتبر و بین‌المللی می‌توانید با اعتماد به نفس مسیر ترقی را طی کنید و در سازمان خود به مهره‌ای ارزشمند تبدیل شوید.

 

 

 

پربازدیدترین مقالات