جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲
۱k

نقش فضای ابری در اتوماسیون یکپارچه زیمنس

درگاه ابری اتوماسیون یکپارچه

نقش فضای ابری در اتوماسیون یکپارچه زیمنس

دنیای اتوماسیون در حال تغییر است. استفاده از راه دور، راه‌اندازی مجازی و تعمیر و نگهداری از راه دور جز برنامه‌های مدل اتوماسیون یکپارچه در آینده هستند. به همین دلیل روش‌های متکی بر فضای ابری در رویارویی با چالش‌های امروزی در صنایع مختلف بسیار ارزشمند هستند.

درگاه ابری در اتوماسیون یکپارچه که جز خدمات شرکت زیمنس است، به کاربران دسترسی خودکار و سریع به آخرین نسخه این برنامه (TIA Portal V16) و همچنین نسخه‌های پیشین را می‌دهد. این درگاه ابری همچنین گزینه‌هایی مانند نرم‌افزار مهندسی سیماتک، مجموعه انرژی سیماتک مخصوص مدیریت انرژی، سیستم S7-PLCSIM برای شبیه‌سازی و آزمایش برنامه‌های کابران در یک کنترلگر مجازی و تجسم معماری سیماتک (SiVArc) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فضای ابری همچنین کمک می‌کند محیطی ساده و بسیار کارا برای آزمایش شیوه‌های مختلف اتوماسیون یکپارچه در اختیار داشته باشند. دسترسی مبتنی بر وب به درگاه اتوماسیون در فضای ابری کمک می‌کند روش‌های خود را منعطف کنید و بتوانید در هر موقعیتی از آنها استفاده کنید.

مشتریان برای دریافت این خدمات تنها به یک اتصال اینترنت، یک مرورگر روزآمد و یک دستگاه مانند رایانه رومیزی یا تبلت نیاز دارند. دیگر ویژگی‌ مهم درگاه ابری اتوماسیون این است که نگهداری آن کم‌هزینه است و امنیت داده‌ها در آن بسیار بالاست.

همچنین گزینه پرداخت مبتنی بر نیاز کاربر که در مدل‌های ابری جدید اضافه شده‌اند، برای کاربران ارزش‌های فراوانی به همراه دارند. وقتی از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، می‌توانید تصمیم بگیرید که مجوز خرید آن را می‌خواهید یا اشتراک سالیانه را.

این روش مشترک شدن بر بسته‌های متناسب با نیازهای گوناگون مشتریان مبتنی هستند که از ماشین‌های ساده تا سیستم‌های پیچیده و از کارهای کنترلی ساده تا شبیه‌سازی و مدیریت نیرو را در بر می‌گیرند. این خدمات یا براساس اشتراک ماهانه ارائه می‌شوند یا براساس پرداخت به ازای میزان مصرف که بر مبنای مدت استفاده محاسبه می‌شود.

نکات کلیدی

·       درگاه ابری اتوماسیون یکپارچه شرکت زیمنس سریع است، نیاز به سرمایه‌گذاری اندکی دارد و از نسخه رایگان تا نسخه پیشرفته آن در دسترس است.

·       مدل‌های جدید این درگاه ابری از نظر امنیتی تنظیمات پیچیده و به‌روز دارند.

·       قابلیت استفاده چند کاربر و همکاری روی پروژه‌های مختلف در این درگاه فراهم است.

·       به لطف سیستم شبیه‌ساز این درگاه و قابلیت آزمایش روش‌های مختلف در این درگاه، کیفیت نرم‌افزار در نسخه‌های جدید افزایش یافته است.

منبع: اخبار زیمنس

به خانواده بزرگی بپیوندید که هر ساله با طی کردن دوره‌های مجتمع فنی تهران، مسیر کسب درآمد و تحول‌آفرینی را برای خود هموار کرده‌اند. مجتمع فنی تهران دریچه ورود آسان به بازار کار است. با شرکت در دوره‌های کوتاه‌مدت مجتمع فنی تهران و دریافت مدارک معتبر و بین‌المللی می‌توانید با اعتماد به نفس وارد بازار کار شوید و به‌سرعت به درآمد مطمئن برسید.

 

 

 

پربازدیدترین مقالات