جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲
۳k

لزوم استعداد یابی و انتخاب راه درست برای آینده فرزندان

 

استعداد یابی فرزندان یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که والدین با آن دست و پنجه نرم می کنند. حتی ممکن است برای برخی از خانواده ها این مسئله به یک کابوس بدل شود. این که چطور و از چه راهی می توانند استعداد فرزند خود را کشف کنند و او را در مسیر رشد آینده قرار دهند. یاد گرفتن یک مهارت لازمه قرار گرفتن در این مسیر است. مهارت هایی که در مدارس به فرزندان داده نمی شود و نیاز است که والدین خودشان آستین بالا بزنند و جایی را برای فرزندانشان پیدا کنند. آموزشگاه معتبری که بچه ها بتوانند در آنجا علاقه علمی، هنری و فرهنگی خود را دنبال کنند.  

 

اهمیت کشف استعداد در فرزندان

استعداد یابی را می توان فرآیند کشف توانایی کودکان و نوجوان برای کسب مهارت های شغلی در آینده دانست. وقتی این کار در سنین مناسب در بچه ها صورت گیرد، آنها زمان زیادی را برای مهارت پیدا کردن در رشته مورد نظرشان دارند. انسان ها نسبت به همه موجودات زنده دوران کودکی طولانی تری دارند. به همین دلیل به بچه ها باید فرصت کافی برای کودکی کردن و یادگیری مهارت هایی که به آن علاقه دارند ، داده شود. فرصت برای آزمون و خطا تا آنجا که بتوانند به یک انتخاب نهایی در سنین نوجوانی برسند.

یکی از راه هایی که می تواند به کودکان و نوجوانان و والدین آنها کمک کند و آنها را از سرگردانی نجات دهد، مشاوره گرفتن از افراد متخصص است. افرادی که درباره کودک و نوجوان مطالعات زیادی انجام داده اند و می توانند کمک زیادی در انتخاب مسیر درست ارائه دهند.

مشاوره اختصاصی در مجتمع فنی تهران یکی از مزایایی است که امکان آن برای همه خانواده ها فراهم شده است. یک مشاوره صحیح فرزندان را در مسیر علایقشان قرار می دهد تا روز به روز پیشرفت کنند و آینده شغلی خود را به بهترین نحو رقم بزنند.  

 

مرکز تخصصی آموزش کودکان، نوجوانان در مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران مناسب ترین مکان برای کسب مهارت در سنین کودکی و نوجوانی است. یکی از مهم ترین ویژگی های این مرکز شناخت درستی است که از کودکی و نوجوانی و مراحل مختلف رشدی آنها دارد. این شناخت منجر شده است که بتوانند متناسب با توانایی بچه ها و نیاز آنها دست به برگزاری دوره هایی بزنند. کلاس هایی که بچه‌ ها در آن پیشرفت داشته باشند و با علاقه پیش بروند. بدون این که هیچ اجباری از بیرون آنها را هل بدهد و به حرکت وا دارد.

مرکز تخصصی آموزش کودک و نوجوان در مجتمع فنی تهران واحدی متمایز از همه بخش ها تلقی می شود. اهمیت آن هم مخاطبان این دپارتمان هستند که کودکان و نوجوانان را تشکیل می دهند. فراگیری هر علمی از کودکی و نوجوانی بسیار اثرگذارتر است. همین مسئله موجب شده است که این مجتمع کلاس های آموزشی مدون و هدفمندی را برای این رده های سنی برگزار کند. از کلاس های هنری گرفته تا کلاس های علمی و فرهنگی که مطابق با توانایی های کودکان و نوجوانان پیش بینی شده اند. آموزش دهندگان در این کلاس ها نیز شناخت کافی درباره دنیای کودکی و نوجوانی دارند. این آموزگاران آنها را در طی مسیر و استعداد یابی همراهی می کنند.

درصورت تمایل شما عزیزان به مشاوره اختصاصی می توانید با شماره تماس های دپارتمان کودک ونوجوان  22085085 و22085165 و شماره واتس اپ 09021784107 در ارتباط باشید تا در اولین فرصت ، زمان مشاوره اختصاصی برای شما و فرزندان عزیزتان هماهنگ شود.

پربازدیدترین مقالات