جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸
۱k

اعطای تقدیرنامه از طرف معاون رئیس جمهور

اعطای تقدیرنامه از طرف معاون رئیس جمهور "دکتر محمد باقر نوبخت" به دکتر سعادت مولف کتاب هنر اوج گیری (+تصویر)

حضور دکتر سعید سعادت مدیرعامل مجتمع فنی تهران در جمع مدیران سازمان مدیریت، برنامه و بودجه کشور پیرو اجرای یک دوره کارگاه آموزشی مدیریتی با محوریت برنامه استراتژیک توسعه توانمندی های شخصی توسط دکتر سعادت ویژه مدیران سازمان مدیریت کشور این تقدیر از سوی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان مدیریت، برنامه و بودجه کشور انجام گرفت.

دکتر سعادت مدیرعامل مجتمع فنی تهران مؤلف کتاب هنراوج گیری در کارگاه آموزشی "برنامه ریزی استراتژیک توسعه توانمندی های شخصی" که در جمع مدیران سازمان برنامه و بودجه معاونت ریاست جمهوری برگزار گردید اینگونه آغاز سخن کرد. یک جامعه به توسعه نمی رسد مگر اینکه تک تک افراد آن جامعه توسعه یابند و اظهارداشتند چگونه می توان با یک رویکرد نوین از تدوین استراتژی، تکنیک های تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت تهدیدها و فرصت های محیطی از قبیل SWOT و PESTEL که غالباً برای توسعه و بهره وری سازمانها، بنگاه های اقتصادی و حتی کشورها مورد استفاده قرارمی گیرد برای توسعه شخصی تک تک افراد جامعه بهره گرفت و تاکید کردند که برنامه ریزی استراتژیک فقط مختص مدیران و رهبران سازمانهای کشورها نیست بلکه ضرورتی جدی و حمایتی برای کلیه افراد جامعه با هر سطح دانش و مهارت در تمام حوزه های کسب و کارو کلیه ابعاد زندگی است.

با برنامه ریزی استراتژیک توسعه توانمندیهای شخصی نه تنها می توان با شناخت خود، شناسایی ارزش ها، علایق و کشف توانمندی ها همراه با اعتماد به نفس، استفاده صحیح و بهینه از منابع محدود، کشف فرصت ها، تهدیدها را پیش بینی و کاستی های خود را مدیریت کنید و با حداکثر ظرفیت های رشد و توسعه فردی و با بیشترین سرعت و کمترین هزینه در راستای تحقیق اهداف و رویاهای خود حرکت کنید و آینده مطلوبی را برای خود بسازید بلکه در محیط کار و در ارتباطات شخصی و خانوادگی نیز توانمندتر عمل کنید و برای رضایت و خوشنودی از زندگی بین کارو زندگی خود تعادلی ایجاد کنید.

دکتر سعادت اینگونه ادامه داد که برنامه ریزی استراتژیک به شما کمک می کند که نقشه راه موفقیت همراه با خوشنودی خویش را به گونه ای ترسیم کنید که از طریق یک برنامه عملیاتی از صفر تا صد گام به گام اهداف و رویاهای خود را محقق کنید. افکار خویش را بهتر بشناسید و آن را بهتر تحت مدیریت و کنترل خود قراردهید.