جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰۷

مجتمع فنی تهران منتخب سی و پنجمین جشنواره بزرگ امتنان بعنوان واحد نمونه استان تهران

 آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره امتنان و تقدیر از واحدهای نمونه استانی و کارگران نمونه ،همزمان با هفته کار و روز کارگر با حضور معاون وزیر کار،سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مقامات برگزار گردید و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  جشنواره امتنان هر سال با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در سطوح مختلف کارگاهی، استانی و ملی برگزارگردید.

در این مراسم دکتر سعادت مدیرعامل مجتمع فنی تهران از منتخبین این جشنواره بعنوان سخنران ابتدایی سخنان خود باعنوان:
" نقش مهارت آموزى در توسعه كشور در عصر هوش مصنوعى"صحبت نمودند راه توسعه و پیشرفت کشور با آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی و با بهره گیری از هوش مصنوعی و مهارت های تخصصی هموار گردیده و با تعبیر اینکه مهارت های سخت و علم و دانش بعنوان ستون های موفقیت و مهارت های نرم نقش فونداسیون برای قرارگیری درست این ستون ها را فراهم می آورد میتواند سیکل موفقیت را همراه با ارزش ها کامل نمود و با توسعه فردی به توسعه سازمانی و در نهایت توسعه کشور عزیزمان ایران برسیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴هزار شهید جامعه کارگری گفت: شهدای جامعه کار و تولید تلاش کردند تا استقلال و امنیت کشور پایدار بماند و باید نسل فعلی کارگران ادامه دهنده این راه باشند تا امنیت کشور دچار خدشه نشود.

علی حسین رعیتیراد ادامه داد: برای توسعه و ارتقای هر شرکت و بنگاه لازم است،کارفرمایان و کارگران توجه ویژه‌ ایشان به تکرار آموزش و به روز بودن دانش کنند تا امکان رقابت در سطح جهانی نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر در حوزه کار و تولید به آموزش مستمر و افزایش مهارت نرم توجه نشود، امکان رشد و توسعه وجود نخواهد داشت که لازم است کارفرمایان از این مهم غافل نباشند.

 

 

وی با اظهار امیدواری برای پیروزی در جنگ اقتصادی کشور با تکیه بر توان و ظرفیتهای موجود و با مشارکت مردم، اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با تلاش متخصصان و کارگران عزیز شاهد جهش واقعی در تولید باشیم و نتایج آن را در سفره مردم ببینیم.

رعیتی فرد افزود: هر سال وزرات کار با توجه به ماده ۱۹۵ به برگزاری جشنواره امتنان در راستای شناسایی افراد نخبه در حوزه کار تولید و تشویق افرادی که نقشی در تولید دارند اقدام میکند تا از ایدههای آنان در شرایط سخت تحریم، فرصت برای رشد و توسعه ایجاد کند و شاهد رشد صنایع در کشور باشیم.

رعیتیفرد با تقدیر ایران خودرو و برگزارکنندگان این جشنواره گفت: امیدوارم در پایان سال بتوانیم شعار سال را تحقق بخشیم و شاهد جهش واقعی تولید باشیم.

گفتنی است، در این جشنواره، از صنعتگران و کارگران شرکتهای حاضر، با اهدای تندیس قدردانی شد و از ۱۹ نفر از کارگران نمونه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان نخبگان کار و تلاش نیز در قالب  پنج پروژه برتر تقدیر بهعمل آمد.

بنا به اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، امسال ۶۲۵ پروژه در جشنواره امتنان ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۱۰ پروژه توسط ارزیابان اداره کل تعاون، سازمان فنی و حرفه ای و وزارت صمت در سطح استان تهران مورد بازدید و ارزیابی قرارگرفتند که در پایان با ۱۱ پروژه برتر، ۳۱ نفر در سطح استان تهران به عنوان برترین ها معرفی شدند..

در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه تخصصی با حضور کارگران و واحدهای نمونه استان تهران طی سه روز برپا گردید.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از کارگران نمونه از واحد های نمونه استانی نیز تقدیر بعمل آمد.