جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲
۴۹۳

شروع همکاری مجتمع فنی تهران و موسسه خیریه بهشت امام رضا

 

مجتمع فنی تهران در راستای سند استراتژیک و راهبردی و همچنین انجام مسولیتهای  اجتماعی خود جهت توانمندسازی افراد دارای معلولیت و مددجویان، ایجاد زمینه‌های همکاری و هم افزایی در ارائه خدمات آموزشی و مهارت افزایی با  موسسه خیریه بهشت امام رضا تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

پس از برگزاری چندین جلسه و بازیدهای مکرر مدیران دوموسسه در نهایت این تفاهم نامه روز شنبه 7 بهمن ماه با حضور هیات مدیره  و مدیران عامل این دو مرکز تفاهم نامه به امضای طرفین رسید.


بر اساس این تفاهمنامه مجتمع فنی تهران به همراه بهشت امام رضا (ع) به منظور آموزش و مهارت افزایی افراد تحت پوشش موسسه یا مددجویان و دیگر داوطلبان و متقاضیان آزاد، همچنین در برگزاری سمینارها، کارگاه‌های کوتاه مدت و نمایشگاه‌های آموزشی در محل موسسه با هم همکاری و مشارکت خواهند داشت.

این تفاهمنامه اقدامی است در جهت توانمندسازی‌های ذهنی و مهارتی و بازگشت به زندگی اجتماعی افراد دارای معلولیت که به نحوی دچار انزوای اجتماعی بوده و به دلیل فرصتهای نابرابر امکان دستیابی به شرایط بهتر و استقلال را ندارند. این نوع اقدامات میتواند به شکل گسترده تر موجب بهبود شرایط زندگی فردی این افراد شده و از نظر اجتماعی نیز آثار مثبتی به همراه خواهد داشت.

دکتر سعید سعادت مدیرعامل مجتمع فنی تهران درخصوص تفاهمنامه همکاری این مجموعه با بهشت امام رضا گفت: مجتمع فنی تهران ماموریت خود را توسعه اشتغال و کار آفرینی از طریق آموزش های مهارت محور می‌داند. بر همین اساس با هدف کمک به توانمندسازی و اشتغال مددجویان این مرکز رشته‌های برنامه نویسی، کامپیوتر، شمع سازی، صنایع غذایی، آشپزی، شیرینی پزی، کافی شاپ، طراحی مد لباس و خیاطی، معرق، عکاسی تجاری، زبان، آرایش و زیبایی و…  را بر اساس نیازسنجی و امکان آموزش برای جامعه هدف فراهم خواهد آورد.

 

یوسف اصلانی مدیرعامل موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) در این جلسه با بیان اینکه موسسه خیریه بهشت امام رضا هم اکنون با 9 مجموعه در حال فعالیت بوده و در مجموع بیش از 500 نفر اعم از شیرخواره تا سالمند را تحت پوشش خود قرار داده است. گفت: سعی کرده ایم تا تمام خدمات و امکانات مورد نیاز کودکان و بزرگسالان دارای معلولیت را ارائه دهیم، بر همین اساس نگهداری و حمایت از این کودکان تا سنین بزرگسالی در چند دوره از زندگیشان تا رسیدن به استقلال آنها ادامه می یابد. همچنین مجموعه تفریحی ورزشی و درمانی این موسسه نیز در همین راستا و کمک به درمان این افراد ایجاد شد در این مجموعه خدمات فیزیوتراپی، گفتار درمانی، اب درمانی و ... است.

دکترعلی ربیعی رئیس هیئت مدیره پویش جمعی خیر ایرانیان در پایان این مراسم براهمیت توانمندسازی گروه های هدف و ارتقاء ظرفیتهای مهارتی این گروه برای کمک به بهبود زندگی اجتماعی این افراد تاکید کرد و کسب انواع مهارتهای ارتباطی و فنی معطوف به ایجاد یک زندگی مستقل را ضروری دانست.

وی تغییر نگاه جامعه در برخورد با این افراد را ضروری دانست و فرهنگ رشد نیافته جامعه را در مواجه با این افراد به عنوان یکی از مهمترین مشکلات حضور این افراد در جامعه بیان کرد.

رئیس هیئت مدیره پویش جمعی خیر ایرانیان موسسه بهشت امام رضا را یک موسسه نمونه در این زمینه معرفی کرد و گفت: هر فرد ایرانی میتواند به عنوان یک نیکوکار و خیر به بهبود شرایط اجتماعی کمک کند.

درادامه این جلسه،دکتر سعید سعادت مدیرعامل مجتمع فنی تهران به اتفاق هیئت همراه، دکتر علی ربیعی رئیس هیئت مدیره پویش جمعی خیر ایرانیان و مسئولان بهشت امام رضا(ع) از ساختمان تفریحی، ورزشی و درمانی بهشت امام رضا بازدید کردند.