جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲
۵۵۷

افتتاح هنرستان  خیّرساز دکتر سعادت آبان 1402

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع فنی تهران هنرستان ۱۲کلاسه خیّرساز دکتر سعادت با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیران کل نوسازی مدارس استانهای کشور،خیّر مدرسه ساز،مدیر کل آموزشگاه های آزاد سازمان فنی و حرفه ای کشور و جمعی از مسئولان امروز۱۸آبان در نسیم شهر بهارستان به بهره‌ برداری رسید

این سومین هنرستانی است که توسط خانواده سعادت به بهره برداری رسیده و باعث رشد و توسعه اشتغال در این شهر گردیده.

این هنرستان که با مشارکت دکتر سعید سعادت خیّر نیک اندیش و اعتبارات دولتی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع مترمربع و زیربنای یکهزار و ۶۱۱ مترمربع ، ۱۲ کلاس درس، هفت اتاق اداری، ۲ آزمایشگاه و کارگاه به بهره برداری رسید.

فرماندار بهارستان در آیین افتتاح این هنرستان با بیان اینکه این شهرستان از قطب های تولید کیف، کفش و درود گری و تولید مبلمان بوده و آماده جذب فارغ التحصیلان فنی می باشد، بهره برداری از هنرستان ها، نقش بسزایی در تربیت نیروی متخصص آماده به کار دارد.

عبدالله نوحی در این مراسم ضمن تشریح وضعیت جمعیتی و زیرساختی شهرستان اظهار داشت: با توجه به مهاجرپذیری این شهرستان بویژه در دهه های گذشته، زیرساختها و سرانه ها متناسب با رشد جمعیت افزایش پیدا نکرده بود و در اکثر حوزه ها، کمبودهای قابل ملاحظه ای وجود داشت.

 

این مسئول ادامه داد: با توجه با نگاه ویژه رئیس جمهور به مناطق کم برخوردار و حضور دوباره ایشان در کمتر از ۱۰ ماه در شهرستان و تصمیمات خوبی که در همه عرصه ها به تصویب رسید، شاهد رشد و ارتقاء سرانه ها و نزدیکی به استانداردها هستیم.

 

وی افزود: یکی از این مصوبات احداث ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در شهرستان بود که از زمان خشت گذاری در ۳۱ اردیبهشت با حضور فخاری استاندار تهران، در کمتر از ۱۲۰ روز، یکی از این مدارس به بهره برداری رسید و زنگ مهر با حضور رئیس جمهور در آن مدرسه نواخته شد و مابقی آنها در سال تحصیلی جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نوحی یکی از ویژگی های برجسته این نوع مدارس را که برای اولین بار در کشور اجرا می شود را صنعتی سازی آنها برشمرد و خاطرنشان کرد: پیش ساخته بودن سازه این مدارس باعث تسریع در اجرا می شود و با توجه به نوع ساخت، از استحکام بالایی نیز برخوردار است.

دکتر سعادت هم عنوان داشتند هیچ کشوری به توسعه نمیرسد مگر تک تک افراد آن جامعه به توسعه برسند و باید این کار را از آموزش پرورش و دانش آموزان شروع کرد و با حمایت معلمین و تامین معیشت و حقوق آنان کشور جهانی اول بسازیم.