جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱
۱k

مجتمع فنی تهران نماینده رسمی دانشگاه بین المللی Girne Americanشد

حضور معاون محترم بین الملل GAU در مجتمع فنی تهران

در  راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌های معتبر، طی مذاکرات فشرده چندین ماهه اخیر امور بین‌الملل مجتمع فنی تهران با دانشگاه آمریکایی گیرنه (Girne American University) در قبرس شمالی، از معاون امور بین الملل دانشگاه جهت عقد قرارداد و بررسی پتانسیل‌های همکاری در زمینه‌های اعزام دانشجو، اجرای دوره‌های مشترک، معادل‌سازی دوره‌های مهارتی مجتمع فنی تهران به واحدهای درسی دانشگاه، تبادل تجارب، اساتید، امکانات، برگزاری تورهای آموزشی و... در تاریخ سوم اسفند ماه 1401 مذاکرات رسمی صورت پذیرفت

 محمدرضا دارابی، مدیر امور بین الملل مجتمع فنی تهران گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این همکاری، معادل‌سازی دوره‌های بلند مدت مهارتی  مجتمع فنی تهران به واحدهای درسی دانشگاه خواهد بود. 

آقای محمدرضا دارابی مدیر امور بین الملل افزود: امید است پس از انجام فرآیندهای Articulation، فارغ التحصیلان مجتمع فنی تهران بتوانند در دوره های دانشگاهی مرتبط در دوره های Top Up دانشگاه دانشگاه گیرنه امریکن (Girne American University) ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند.

اصطلاحTo up Programs  به دوره های دانشگاهی اطلاق می‌شود که منجر به مدارک دانشگاهی کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهند شد و نسبت به دوره‌های دانشگاهی، کوتاه مدت تر هستند چرا که بر پایه آموزش های مرتبط و مهارتی اولیه، برنامه ریزی می‌شوند.

 آشنایی با دانشگاه گیرنه امریکن (Girne American University)

دانشگاه آمریکایی گیرنه (Girne American University) به اختصار GAU شناخته می‌شود. دانشگاه امریکایی گیرنه اولین دانشگاه خصوصی قبرس است که توسط آقای سرهات آکپینار (Serhat Akpinar) در سال 1985 تاسیس شد و 35 سال تجربه آموزش عالی دارد. بیش از 18000 فارغ التحصیل از 135 کشور در سراسر جهان تا به امروز داشته است.  از مواردی که این دانشگاه را نسبت به سایر مراکز آموزشی در قبرس شمالی منحصر به فرد کرده است می‌توان به آموزش عالی به سبک آمریکایی و همچنین اعتبار بین‌المللی مدارک آن اشاره کرد.

بسیاری از دوره‌های آموزشی دانشگاه آمریکایی گیرنه (GAU) در کشورهای ایران، امریکا، اروپا، امارات متحده عربی، عمان، تایلند،اردن، عراق و ... تأیید شده‌اند. علاوه بر قبرس شمالی، دیگر پردیس‌های دانشگاه آمریکایی گیرنه در کشورهای آمریکا، انگلستان، سنگاپور و ترکیه واقع شده‌اند.

دانشگاه امریکایی گیرنه یک دانشگاه پیشرو است که در رتبه بندی که از طرف  Eduniversal (موسسه ای فرانسوی) انجام شده است بین 100 دانشگاه برتر ارائه دهنده آموزش عالی شناخته شده است و در رتبه بندی کشوری، جایگاه 5 را کسب کرده است و همچنین در رتبه جهانی، در جایگاه 3947 قرار دارد.

بیشتر برنامه های آکادمیک دانشگاه امریکایی گیرنه توسط نهادهای معتبر اعتباربخشی جهانی در امریکا و اروپا به تایید رسیده است. این دانشگاه جهانی 7 پردیس بین المللی در 3 قاره دارد. دارای 13 دانشکده، 8 مدرسه، 22 آزمایشگاه تحقیقاتی، یک موسسه تحصیلات تکمیلی و بیش از 100 برنامه تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی است.

دانشگاه امریکایی گیرنه در قبرس شمالی دارای یک پردیس مدرن  است که 20،000 دانشجو از 135 کشور در سراسر جهان را در خود جای می دهد. تمامی ساختمان‌های این پردیس مجهز به جدیدترین فناوری‌ها هستند و آزمایشگاههای آن با جدیدترین نرم افزار و تجهیزات در دسترس دانشجویان است.