جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰
۷۷۸

مراسم کلنگ‌زنی هنرستان خیّرساز ثمین سعادت

مراسم کلنگ‌زنی هنرستان خیّرساز ثمین سعادت، روز شنبه ۷ اسفندماه در محل احداث این هنرستان و با حضور مسئولین شهرستان نسیم‌شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور خیّر نیک‌اندیش دکتر سعید سعادت مدیر عامل مجتمع فنی تهران و پدر ثمین سعادت، دکتر نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، مهندس اسدپور مدیر آموزش و پرورش بهارستان ناحیه دو بهارستان دکتر نصیری شهردار نسیم‌شهر، مهندس داداشی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز ناحیه دو بهارستان و مدیران ستادی مجتمع فنی تهران برگزار شد.

در این مراسم مهندس اسدپور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان،  ضمن بزرگ‌داشت یاد و خاطره دکتر حافظی‌پور، رییس خیرین مدرسه‌ساز کشور و تشکر ویژه از خانواده سعادت که از سال ۸۸ بنای چهار مدرسه را در این منطقه گذاشته‌اند، گفت این منطقه جوانان مستعد بسیاری دارد که با یاری دست‌اندرکاران آموزش می‌توان این جوانان را در راه رشد و توسعه هدایت کرد.

سپس دکتر سعادت در بیانات خود ضمن ابراز خرسندی از توفیق انجام این کار خیر گفت: کسانی که امروزه در این راه خیر سرمایه‌گذاری می‌کنند، قطعاً به اهمیت نیروی‌های انسانی واقف هستند. نیروی‌های انسانی همواره در پیشرفت جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و اگر اکنون به فکر آموزش و هدایت جوانان نباشیم، باید در آینده به فکر ساخت زندان باشیم.

    امروزه همه کسانی که از نعمت‌های خداوند بیشتر بهره‌مند هستند باید مسئولیت اجتماعی خود بدانند که به اقشار کم‌برخوردار کمک کنند. جوانان مستعد و توانمند این کشور از جمله شایسته‌ترین کسانی هستند که باید به آنها کمک کرد تا به شیوه مؤثر و مفید آموزش ببینند و به افرادی اثرگذار در آینده تبدیل شوند. توفیق کمک به این قشر باعث خشنودی خداوند است و برکات فراوانی در زندگی همه افراد جامعه دارد.

کار خیر و بخشندگی برای کمک به دیگران، نقصان و از دست دادن دارایی نیست. بخشندگی افزایش روزی را به همراه دارد و سرمایه‌گذاری برای آینده است. جوانان سرمایه‌های آینده کشور هستند و کمک به آنها به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است. ما با کمک به آموزش جوانان، نه تنها به آنها فرصت می‌دهیم در فضای امن رشد کنند، در آینده از ثمره این سرمایه‌گذاری در جامعه‌ای بهره‌مند می‌شویم که به یمن همین جوانان و با توانمندی‌ها و مهارت‌های آنها به جامعه‌ای بهتر و امن‌تر تبدیل شده است.

دکتر سعادت با اشاره به اینکه اکنون بزرگ‌ترین مشکل کشور اشتغال است، گفت باید با ساخت هنرستان‌ها و تربیت نیروی متخصص به این مهم کمک کرد و امیدواریم که با احداث این هنرستان و سوق دادن دانش‌آموزان به سمت فناوری و مهارت‌های کاربردی، شاهد موفقیت‌های آنان باشیم.

در این مراسم همچنین دکتر نوحی، فرماندار شهرستان نسیم‌شهر گفت: این شهرستان سومین شهرستان کشور از نظر تراکم است که طبق آمار، مهاجرانی از ۲۷ استان در آن زندگی می‌کنند و نیاز مبرم به مدرسه و مراکز بهداشتی دارد و خیرین کمک‌های شایانی در این حوزه کرده‌اند.

شایان ذکر است که بودجه ساخت چهارمین هنرستان خیرساز «ثمین» در سه طبقه و در مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در منطقه نسیم‌شهر از توابع شهرستان رباط کریم از سوی خانواده دکتر سعادت و توسط دختر و داماد ایشان (ثمین سعادت و شروین تیموری) تأمین شده است. این مدرسه تا سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین سومین هنرستان خیرساز دکتر سعادت که ساخت آن از سال ۱۳۹۸ کلید خورد در مراحل پایانی است و در مهرماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

لینک خبر گزاری آمورش و پرورش