جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
۹k

برگزاری چند جشن در عید مبعث در هتل سیمرغ



در روز عید سعید مبعث دهکده جهانی دانش و مهارت جشن دستاوردهایش در سال 1399 را در آمفی تئاتر هتل سیمرغ برگزار و شادی خود را با همکاران و دانشپذیران با رعايت پروتکلهای بهداشتی به اشتراک گذاشت.

در این مراسم که با حضور پرسنل و دانشپذیران دهکده جهانی و برخی از مدیران مجتمع فنی تهران بعنوان مهمان ویژه و همکاران خود در دانشگاه نورث وست، دانشگاه یوبیس ،مدیران سازمان فنی و حرفه ای ،کانون انجمن های صنعتی کارفرمایی استان تهران و کانون کشوری سازمان برنامه و کارکنان دولت،سازمان نظام مهندسی و بسیاری از مراکز و موسسات خصوصی و دولتی برگزار گردید.

در بخش نخست مهندس منصوری مدیر عامل دهکده جهانی ضمن خیر مقدم به مدعوین به دستاوردهای سال 99دهکده جهانی اشاره نمود که از مهمترین دستاوردهای دهکده جهانی اخذ مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای ،آغاز همکاری با وزارت علوم تحقیقات و همچنین انتخاب دهکده به عنوان اولین مرکز مهارت آموزی تک پودمان دانشگاه جامع علمی و کاربردی و بورسیه تعدادی از متقاضیان و فراگیران با استعداد در درراستای مسئولیت اجتماعی اشاره نمود.

براساس این دستاوردها دهکده جهانی دانش و مهارت، مرکزی خواهد بود که افراد را به وسیله مهارت و کارآموزی بر اساس علاقه و شوق یادگیری بتوانند مدرک تحصیلی دانشگاهی دریافت نمایند.

در بخش دیگری از جلسه خانم دکتر عزیزیان استاد دانشکاه یوبیس که به علت شرایط محدودیت سفر نتوانسته بودند در ایران حضور داشته باشند پیام تبریک خود را از طریق ویدئو کنفرانس برای حاضرین و فارغ التحصیلان پخش نمودند ،سپس 5 فارغ التحصیل دانشگاه UBIS در حالیکه لباس فارغ التحصیلی به تن داشتند اصل مدرک خود را دریافت نمودند و به رسم سنت کلاه از سر برداشتند.

در ادامه گواهینامه پایان دوره تعدادی از دانشپذیران که مدارک فنی و حرفه ای ای ایشان صادر گردیده بود توسط آقایان عابدی(رئیس کانون استان تهران) و سید اشرفی (دبیر کانون کشوری) و خانم اصلانی (رئیس کمیته آزمون کشوری) و محمد منصوری به ایشان اهدا گردید.

در نهایت دکتر غلامزاده مدیر عامل دانشگاه بین المللی نورث وست مطالبی در خصوص ضرورت و اهمیت مراکز مهارت آموزی ارائه نمودند و با اهداء لوح همکاری دانشگاه نورث وست به آقایان دکتر سعادت ریاست هیات مدیره دهکده جهانی ،آقای حمیدرضا منصوری مدیر عامل دهکده جهانی و آقای دکتر روحی رابط علمی نیز در این بخش تقدیر گردید.

در پایان تعدادی از فراگیرانی که در دهکده جهانی دانش و مهارت، دوره خود را گذرانده بودند مدرک دانشگاه نورث وست را از دست مدیر عامل این دانشگاه دریافت نمودند