جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

آموزش کارگاه جامع حسابداری مالی
Financial Accounting Comprehensive Workshop

دوره

باتوجه به افزایش حجم معاملات و تقاضای دائمی کارفرمایان یا مدیران شرکتها جهت برنامه ریزی، بودجه نویسی، کنترل حسابها و تجزیه تحلیل گزارشات مالی به جرات می توان گفت حسابداری یکی از مشاغل است که درهر شرایط اقتصادی بازارکار ثابتی برای آن وجود دارد و نیاز به استخدام حسابدار همیشه درجوامع و بازارکار احساس می شود. و جالبتر اینکه درچارت های سازمانی عموما با توجه به اهمیت شغلی حسابداران، همواره در راس هرم هر شرکت قرار دارند که درصورت رکود اقتصادی، تورم، ورشکستگی شرکت، حسابداران همواره جزو آخرین نفراتی هستند که تعدیل می شوند بنابراین شغل حسابداری از امنیت شغلی بالایی برخورداراست.

"کارگاه جامع حسابداری" ویژه بازارکار، دوره ای است که برای اولین بار در سال 1394باتوجه به نیاز شرکتها، سازمانها و صنایع به جهت ورود به بازار کارتوسط واحد R&D دپارتمان مالی و حسابداری مجتمع فنی تهران که مشتمل برتیم متخصص و اساتید با تجربه دراین حوزه می باشد تدوین گشت و پس از آن هرساله توسط کار گروه تخصصی دپارتمان علوم مالی به روز رسانی می شود. دوره "کارگاه جامع حسابداری" با رویکرد شغل محور و با هدف پرورش حسابدار حرفه ای برای سازمانها و شرکتها به کارفرمایان، مدیران، سرمایه گذاران و اعتباردهندگان کمک می کند تا در مورد مسائل اقتصادی بهتر بتوانند تصمیم بگیرند.

این دوره مناسب سه گروه از افراد می باشد: 

دسته اول: افراد دیپلم یا فارغ التحصیلان رشته های غیرمرتبط دانشگاهی که هیچ اطلاعاتی از حسابداری ندارند و برای اولین بار می خواهند با این حرفه آشنا شوند.

دسته دوم: فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، علوم مالی و مدیریت که باتوجه به تحصیلات دانشگاهی مرتبط هنوز به دلایل مختلف هنوز نتوانسته اند استخدام شوند و یا شغلی انتخاب کنند.

دسته سوم: افرادی که به عنوان کمک حسابدار یا حسابدار مشغول به کارهستند ولی اطلاعات کامل و چند جانبه در مورد حسابداری ندارند و دنبال ارتقا شغلی خود هستند.

دوره "کارگاه جامع حسابداری" 228 ساعت و شامل 6 درس به شرح زیر می باشد:

 

حسابداری برا ی غیرحسابداران

مجموعه قوانین کاربردی برای حسابداری

مالیات برارزش افزوده 

کاربرد اکسل درحسابداری

پروژه کارآموزی

اظهارنامه

 

مدارک پایان دوره:

دانش پذیران پس از گذراندن دوره ی "کارگاه جامع حسابداری" و آزمونهای مرتبط با هر درس، در صورت عدم غیبت غیرموجه، موفق به دریافت دو مدرک به شرح زیرخواهند شد:

1. مدرک 2 زبانه مجتمع فنی تهران: 

مجتمع فنی تهران با پیش از 42 سال سابقه فعالیت آموزشی موفق درکشور به عنوان برترین برندآموزشی می باشدکه مفتخر است با آموزشهای کاربردی و شغل محور منجر به این شده که اکثر سازمانها، شرکتهای دولتی، خصوصی و افراد مدارک مجتمع فنی تهران را به عنوان مدرک معتبر به رسمیت شناخته و ملاک سنجش و استخدام یا ارتقا پرسنل قرار داده می شود همچنین در سایت رسمی استخدام کشوری نیز داری اعتبار می باشد.

2. مدرک وزارت علوم: 

باتوجه به عقد قرارداد موسسه آموزش عالی فناوران تهران که یک موسسه آموزش عالی زیر نظر مجتمع فنی تهران می باشد با وزارت علوم، دانش پذیران کارگاه جامع حسابداری می توانند مدرک وزارت علوم برای این دوره را هم که دارا ی هولوگرام و تائید رسمی می باشد را دریافت نمایند.

پیش نیاز ها

  • مهمترین پیش نیاز جهت ورود به دنیای حسابداران و شغل حسابداری: اشتیاق، علاقه، پشتکار و مسئولیت پذیری می باشد. مهارتهای نرم دیگری که منجر به یک حسابدارحرفه ای کار بلد می شود یا ذاتی است یا با آموزش در طی دوره می توان آنها را کسب نمود که شامل مهارت برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت، مهارت توانایی کارگروهی و مهارتهای ارتباطی می باشد.

سرفصل ها

  • سرفصل های قابل ارائه در دوره کارگاه جامع حسابداری که ویژه بازار کار حسابداری طراحی گشته به شرح زیر می باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر درس لطفا روی درس مورد نظرکلیک کرده و اطلاعات بیشتر هر درس را در چارت مطالعه نمائید.
  • حسابداری برا ی غیرحسابداران
  • مجموعه قوانین کاربردی برای حسابداری
  • مالیات برارزش افزوده
  • کاربرد اکسل درحسابداری
  • پروژه کارآموزی
  • اظهارنامه

کسب توانایی ها

  • پس از گذراندن این دوره، به عنوان حسابدار در شرکت های خدماتی و بازرگانی می توانید فعالیت داشته باشید.

بازار کار

  • باتوجه به نیازگسترده سازمانها و شرکتها و اصناف و مدیران و سرمایه گذاران و یک نگاه اجمالی به آگهی های استخدام در روزنامه ها، جراید و صفحات استخدام در وب می توان به این جمع بندی رسید که فرصت های شغلی برای یک حسابدار بسیار گسترده است و برخلاف خیلی از رشته ها،در بازار کارحسابداری همیشه فرصتهای شغلی بسیاری وجود دارد. و این حسابدار است که می بایست باتوجه به دانش،تجربه و تخصص خود انتخاب کند که چه سطحی از کارحسابداری را می خواهد انجام دهد. حقوق یک حسابدار به صورت میانگین بین 38 تا 48 میلیون در ماه می تواند متغیر باشد البته این ارقام به صورت تخمین با توجه به وضعیت کنونی بازار اعلام شده و عوامل مختلفی در آن می تواند تاثیر گذار باشد عواملی چون تجربه، تخصص، سابقه کار، محل فعالیت فرد (تهران یاشهرستان) نوع و اندازه شرکت،کارفرما و ... ولی باتوجه به سطوح مختلف و شاخه های مختلف حسابداری، فارغ التحصیلان دوره کارگاه جامع حسابداری در سطح حسابداری مالی درکلیه شرکتها و موسسات تجاری و غیرانتفاعی در واحدهای تجاری می توانند مشغول به کار شوند لازم به ذکر است مجتمع فنی تهران واحد کاریابی فعال به عنوان "کاریابی کارتلنت" دارد که دانش پذیران مجتمع فنی تهران پس از گذراندن دوره با مراجعه به این واحد و ثبت اطلاعات و ارسال رزومه می تواند از خدمات کاریابی مجتمع فنی تهران (کارتلنت) نیز برخوردار شوند.
اطلاعات درس
دپارتمان : علوم مالی و حسابداری سطح درس : تخصصی گواهینامه : دارد حضوری/آنلاین : ۲۲۸ ساعت

کلاس ها

کلاس #309821
مرکز : سعادت آباد (مرکزی)
تاریخ شروع : ۲۳-۰۲-۱۴۰۳
یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰
سه شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰
هزینه دوره : ۱۷۳,۵۸۰,۰۰۰ ریال نمایش کلاس
کلاس #309811
مرکز : سعادت آباد (مرکزی)
تاریخ شروع : ۱۷-۰۲-۱۴۰۳
شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰
دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰
چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰
هزینه دوره : ۱۷۳,۵۸۰,۰۰۰ ریال نمایش کلاس
کلاس #310683
مرکز : سعادت آباد (مرکزی)
تاریخ شروع : ۲۰-۰۲-۱۴۰۳
پنجشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰:۳۰
هزینه دوره : ۱۷۳,۵۸۰,۰۰۰ ریال نمایش کلاس