NSX Manager به سرپرستان شبکه اجازه ساخت، پیکربندی و مدیریت مولفههای NSX در یک محیط عملیاتی را میدهد. NSX Manager با ارائه یک رابط گرافیکی و REST APIها این امکان را فراهم میکند تا بتوانید با مولفههای مختلف NSX در تعامل باشید. NSX Manager یک ماشین مجازی است که میتوانید آنرا در قالب یک فایل OVA دانلود کرده و روی هر میزبان NSX میزبانی شده با vCenter نصب کنید. در این آموزش ما از NSX نگارش 3.6 استفاده میکنیم و بر مبنای یک ارتباط یکبهیک با vCenter کار میکنیم.
- از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
- از کلمات کمتری استفاده کنید.
- فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{item.title}}
{{item.title}}
{{item.title}}
{{item.title}}
{{item.title}}
دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
چرا دپارتمان فناوری اطلاعات؟
فناوری اطلاعات ( Information Technology ) همان استفاده از رایانه ها برای ایجاد، پردازش، ذخیره و تبادل انواع داده ها و اطلاعات الکترونیکی است. فناوری اطلاعات معمولا در چارچوب عملیات تجاری استفاده می شود. در واقع فناوری اطلاعات زیر مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT)Information & Communication Technology) (( تلقی می شود. سیستم فناوری اطلاعات یک سیستم اطلاعاتی- ارتباطی یا به عبارت دقیق تر یک سیستم کامپیوتری شامل کلیه سخت افزارها، نرم افزارها و تجهیزات جانبی است که توسط کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره می شود. بنابر این از محوری ترین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و تسهیل فعالیت ها بدون در نظر گرفتن فاصله های جغرافیایی اشاره کرد. علاوه بر این با معرفی اینترنت و تجارت الکترونیک و همچنین افزایش مخاطبان اینترنت و ورود آن به زندگی روزمره بشر تحولات وسیعی در زندگی انسان ایجاد شده است از این رو فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به ایجاد فرصت های شغلی زیادی برای فارغ التحصیلان این رشته شده است که بالاترین شمار استخدام را دارد.از شاخه های اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان گروه های مهارت های پایه، وب و برنامه نویسی، امنیت، شبکه و زیرساخت، رباتیک، مجازی سازی، مخابرات، مرکز داده و تجارت الکترونیک را نام برد. از این رو دپارتمان ICT مجتمع فنی تهران با همین رویکرد اقدام به برگزاری دوره های تخصصی در گروه های ذیل نموده است.
گروه های آموزشی
دوره ها
گروه های آموزشی
مقالات
هوش مصنوعی از سیستمهای فروش بلیط گرفته تا آمار بازیکنان، در حوزههای فراوان باعث افزایش قابل توجه تعامل دوستداران ورزش شده است و استراتژیهای بازیهای ورزشی را توسعه داده است.
با استفاده از شی گرایی در پایتون میتوان متدهایی از نوع متد کلاس تعریف کرد که از طریق آنها میتوان مقادیر متغیرهای کلاس را تغییر داد.