جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲
۲k

براساس آمار،‌ رفتار نسل هزاره در فضای آنلاین چگونه است؟

 

درک رفتار فرزندان هزاره کلید آموختن این امر است که چگونه باید برای خوانندگان نسل هزاره خوراک تولید کنید. من به عنوان یک فرزند نسل هزاره از وبلاگ به‌عنوان روشی برای پژوهش استفاده می‌کنم و به وبلاگی جلب می‌شوم که در بررسی‌ها و پست‌های مربوط به محصولات جدید اطلاعات کافی ارائه بدهد.

وقتی برای فرزندان هزاره مطلب می‌نویسید، آیا درباره این امر می‌اندیشید که وبلاگ شما چگونه به آنها سود می‌رساند؟ اگر تاکنون در این مورد نیندیشیده‌اید، ما در اینجا آمارهای مهمی را درباره خوانندگان نسل هزاره جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانند به شما کمک کنند. هر دسته از مخاطبان با دیگری متفاوت است و اینها چیزهایی هستند که شما باید در مورد مخاطبان خاص خود بدانید:


نسل هزاره و آمار تجارت الکترونیک


تجارت الکترونیکی روشی برای فروش محصولات و خدمات به‌صورت آنلاین است. نسل هزاره به‌طور گسترده در تجارت الکترونیک فعال هستند و آمارها این امر را تأیید می‌کنند. برای وبلاگ‌نویسانی که سعی می‌کنند پست‌هایی برای بررسی یک محصول بنویسند یا محتوا‌هایی در مورد نقاط قوت و ضعف یک محصول تولید کنند، دانستن این امر مفید خواهد بود. اگر وبلاگ شما چنین خصوصیتی داشته باشد جایی خواهد بود که نسل هزاره پیش از آنکه فرایند خرید خود را آغاز کنند به آن سر خواهند زد.

در نتیجه مهم است به خاطر داشته باشید که باید اطلاعات ضروری را که به آن نیاز دارند در متن خود بگنجانید، مانند قیمت و لینک خرید. اینها آمارهایی هستند که در زمینه تجارت الکترونیک به شما کمک خواهند کرد:

نسل هزاره ۸۵ درصد خریداران آنلاین را تشکیل می‌دهند.

نتیجه: بیشتر از نیمی از فرزندان نسل هزاره خرید‌های خود را آنلاین انجام می‌دهند. پس هنگامی که برای نسل هزاره وبلاگ می‌نویسید، در خاطر داشته باشید که پست‌های تجارت الکترونیک و پست‌های جمع‌آوری را به‌گونه‌‌ای طراحی کنید که بیشترین سود را برای آنها داشته باشند. برای این کار لازم است لینک خرید را در پست خود قرار دهید.

بیش از ۷۰ درصد نسل هزاره و نسل Z اعضای طرح‌های وفاداری مشتریان هستند.

نتیجه: یک روش برای جلب توجه نسل هزاره به وبلاگ شما این است که خبرنامه وبلاگ خود را تبدیل به یک برنامه پاداش برای مشتریان وفادار بکنید که در عوض ثبت نام مشترکین در وبلاگ، به آنها اجازه دسترسی انحصاری به پست‌ها و محتواها را می‌دهد. این کار باعث می‌شود نسل هزاره ترغیب شوند محتواهای شما را ببینند.

نسل هزاره و آمار فناوری


بیشتر فرزندان نسل هزاره با فناوری بزرگ شده‌اند و می‌دانند چگونه باید از آن استفاده کنند. این امر همچنین شامل شبکه‌های اجتماعی نیز می‌شود.۹۰ درصد فرزندان نسل هزاره از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. مثلاً شما می‌توانید توضیحی یک‌صفحه‌‌ای را درباره اینکه استوری در اینستاگرام چیست کنار بگذارید و توضیحی یک یا دوپاراگرافی برای چنین مخاطبانی کافی خواهد بود.

۹۰ درصد نسل هزاره گوشی هوشمند دارند، ۹۳ درصد از آنها برای دسترسی به اینترنت از آن استفاده می‌کنند و ۵۳ درصد آنها دارای تبلت هستند.

نتیجه: بیشتر افراد نسل هزاره گوشی هوشمند دارند و احتمالاً از آن برای خواندن محتوای وبلاگ شما استفاده می‌کنند. برای اینکه مطمئن شوید تجربه آنها در کار با وبلاگ شما رضایت‌بخش خواهد بود، لازم است وبلاگ خود را علاوه بر رایانه‌های دسکتاپ، برای موبایل نیز بهینه‌سازی کنید.

۷۵ درصد نسل هزاره روزانه در شبکه‌های اجتماعی ویدیو تماشا می‌کنند.
نتیجه: اگر سه‌چهارم نسل هزاره محتواهای ویدیویی را دوست دارند و آن را در شبکه‌های اجتماعی تماشا می‌کنند، این یک ایده جالب برای تولید پست‌های شما خواهد بود. ویدیو‌های جالب و تأثیرگذار شبکه‌های اجتماعی را در پست‌های گردآوری خود بگنجانید. محدوده انتخاب موضوع شما می‌تواند بسیار گسترده باشد، از ویدیو‌هایی درباره فیسبوک گرفته تا ویدیو‌هایی درباره وقت تلف کردن یا ویدیوهای کوتاه درباره گونه‌های بازاریابی که نسل هزاره آنها را دوست دارند.

همچنین می‌توانید در این مورد بیندیشید که چگونه تمرکز بیشتر بر فناوری را در پست‌های وبلاگ خود بگنجانید. فرزندان نسل هزاره با فناوری احاطه شده‌اند و به‌سرعت می‌توانند با پیشرفت‌های فناوری سازگار شوند.

اگر از محتواهای متنوع و بی‌ربط دوری کنید، احتمالاً این چیزی خواهد بود که باعث جذب فرزندان نسل هزاره خواهد شد. حتی ممکن است مجموعه ایده‌هایی درباره رهبری در صنعتی که وبلاگ شما در مورد آن است و نقش وبلاگ‌نویسی در این صنعت، محتوای پستی باشد که با اینکه آن را در خانه می‌نویسید، باعث جذب خوانندگان نسل هزاره شود.


نسل هزاره و آمار شبکه‌های اجتماعی


بازاریابان می‌دانند که اهمیت شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک ابزار تجاری در چیست. اما دلیل بزرگ‌تری که این شبکه‌ها به‌عنوان یک ابزار تجاری موفق هستند، این است که فرزندان نسل هزاره زیست‌بومی شکل داده‌اند که در آن شبکه‌های اجتماعی را به بخشی از سبک زندگی خود تبدیل کرده‌اند.

اگر شما برای نسل هزاره وبلاگ‌نویسی می‌کنید، می‌دانید که آنها در شبکه‌های اجتماعی حضور فعال خواهند داشت. تبلیغ پست‌های وبلاگ در تمام پلتفرم‌ها و بستر‌ها باعث می‌شود خوانندگان بسیاری را در این حوزه به سمت خود جذب کنید.

۹۰ درصد فرزندان نسل هزاره را می‌توانید در فیسبوک پیدا کنید

نتیجه: فرزندان نسل هزاره به‌طور مشخص در شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه در فیسبوک فعال هستند. اگر می‌خواهید خوانندگان بیشتری داشته باشید، سعی کنید برای خود یک صفحه تجاری در فیسبوک بسازید و از ابزارهای آن برای افزایش خوانندگان خود استفاده کنید.

۸۰ درصد کاربران پینترست که از نسل هزاره هستند، می‌گویند این پلتفرم به آنها کمک می‌کند تصمیم بگیرند چه چیزی بخرند.
نتیجه: آیا پست‌های وبلاگ شما قابل پین کردن هستند؟ پینترست یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که به کاربرانش کمک می‌کند محتوا‌های اینترنتی را که دوست دارند، به خاطر بسپرند و ذخیره و دسته‌بندی کنند. ساختن پست‌هایی که قابل پین کردن باشند، محتوا‌های شما را در معرض دید بسیاری از افراد قرار می‌دهد و نام وب‌سایت شما را در ذهن آنها ثبت خواهد کرد.

آمار مربوط به رفتار فرزندان نسل هزاره در وب

پیشتر درباره این صحبت کردیم که فرزندان نسل هزاره عاشق خرید آنلاین هستند. آنها همچنین دوست دارند پیش از اقدام به خرید، آنلاین تحقیق کنند. یک روش که می‌توانید از طریق آن قدرت نفوذ پست‌های وبلاگ خود را بالا ببرید، این است که همه اطلاعاتی را که آنها برای خرید نیاز دارند در پست وبلاگ خود قرار دهید.

شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین گونه تفریح برای فرزندان نسل هزاره هستند. آنها به‌طور متوسط هر روز بیش از ۲ ساعت از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند.

نتیجه: فرزندان نسل هزاره برای سرگرم شدن به فضاهای آنلاین روی می‌آورند. اگر  می‌خواهید وبلاگ شما مشارکت فرزندان نسل هزاره را برانگیزد، تردید نکنید که باید محتوا‌های خود را کمی سرگرم‌کننده بسازید. محتواهایی مانند پست‌های گردآوری، ویدیو‌های جالب و سرگرم‌کننده و آزمون‌های شخصی باعث می‌شوند که مجموعه محتوایی شما متنوع‌تر شود و اگر محتواهای خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، شانس بیشتری خواهید داشت که چشم این بزرگ‌سالان جوان به شما بیفتد.

۳۶ درصد فرزندان نسل هزاره به تبلیغات شبکه‌های اجتماعی اعتماد ندارند.

نتیجه: فرزندان نسل هزاره به تبلیغات در وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بدبین هستند. پس برای اینکه خوانندگان نسل هزاره را به وبلاگ خود جلب کنید، به خاطر داشته باشید که درصدی از مخاطبان هدف شما احتمالاً در تبلیغات پولی مشارکت نخواهند کرد و به آنها اعتماد نخواهند داشت.

۷۸ فرزندان نسل هزاره به نظرات و بررسی‌های آنلاین یک برند یا محصول اعتماد می‌کنند.
نتیجه: اگر تصمیم دارید پست‌های زیادی با موضوع تبلیغ برند یا محصول خود منتشر کنید، درباره مصاحبه کردن با متخصصان صنعت خود و افراد پیشرو در حرفه خود بیندیشید یا سعی کنید پست‌های مهم آنها را در وبلاگ خود انتشار دهید. فرزندان نسل هزاره اغلب ترجیح می‌دهند درباره یک محصول از یک طراح ارشد مطلب بخوانند، به‌جای مطلبی که یکی از اعضای تیم تبلیغات نوشته است.

فرزندان نسل هزاره به‌عنوان بخشی از فرایند خرید خود، اغلب یک تحقیق جامع و گسترده آنلاین انجام می‌دهد. آنها از خرید لباس گرفته تا آپارتمان، از تبلیغات و آگهی‌های تبلیغاتی سنتی روی می‌گرداند و به‌جای این کار به دوستان، همکاران و وب‌سایت‌هایی اعتماد می‌کنند که از نظر آنها معتبر هستند.

تبدیل شدن به یکی از این وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌های معتبر که مشخصات، شیوه کار کردن، قیمت و دمو محصول را در اختیار نسل هزاره قرار می‌دهد، باعث می‌شود بتوانید در این نسل هوادارانی برای خود به دست بیاورید.


آمار مربوط به سبک زندگی نسل هزاره


علاوه بر رفتار نسل هزاره در وب،‌ لازم است بدانید آنها چگونه زندگی می‌کنند. با دانستن اینکه کارهای روزمره آنها چگونه انجام می‌شود و چگونه می‌توانید روال عادی آنها را در محتوای وبلاگ خود بگنجانید، می‌توانید محتواهای خود را بهینه‌سازی کنید تا تجربه نسل هزاره را از وب‌سایت خود به تجربه‌‌ای با مشارکت بیشتر تبدیل کنید.

۶۱ درصد فرزندان نسل هزاره بیشتر تمایل دارد برندهایی و مارک‌هایی را به اشتراک بگذارند که آنها را در شبکه‌های اجتماعی شناسایی نکرده‌اند.

نتیجه: در این مورد بیندیشید که چگونه می‌توانید برای خوانندگان نسل هزاره تجربه‌ای فراهم کنید که آنها را با برند شما مرتبط کند. چگونه می‌توانید وبلاگی بسازید که از نظر بصری بیشتر مشارکت برانگیزد؟ چگونه می‌توانید وبلاگ خود را قابل اشتراک گذاشتن بکنید؟

درباره این اصول و اجرای آنها در وبلاگ خود بیندیشید. این کار کمک می‌کند متن‌های شما برای خوانندگان نسل هزاره خواندنی‌تر باشد و توصیه‌های شخصی و تبلیغ دهان به دهان آنها باعث می‌شود بتوانید نسل هزاره بیشتری به خود جلب کنید، به‌ویژه اگر وبلاگ شما دکمه‌‌ای برای اشتراک در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

مصرف‌کنندگان نسل هزاره ترجیح می‌دهند در مورد برندها محتواهای ویدیویی تماشا کنند.

نتیجه: ویدیو باعث جلب توجه مرورگرها می‌شود و بیشتر از متن مشارکت‌برانگیز است. اگرچه وبلاگ‌ها اغلب محتوا‌های متنی طولانی را به اشتراک می‌گذارند، شما می‌توانید متن را قطعه‌قطعه کنید و در میان آن ویدیو بگنجانید یا بخش‌هایی از متن را با ویدیو جایگزین کنید تا محتوای وبلاگ خود را تقویت کنید.

البته وبلاگ‌ها ویژگی‌هایی دارند که خوانندگان نسل هزاره به آنها جلب می‌شوند، مانند اینکه وبلاگ می‌تواند منبعی باشد تا آنها برای خرید‌های آینده به آن مراجعه کنند، درباره برند‌ها در آن تحقیق کنند یا چیزهای جدید بیاموزید. اگر به دنبال جذب خوانندگان در نسل هزاره هستید،‌ به این بیندیشید که رفتار آنها در فضای آنلاین چگونه است و آیا پست‌های شما می‌‌توانند برای مخاطبان نسل هزاره خوراک مناسبی باشند یا خیر.

مجتمع فنی تهران

برگرفته از hubspot

پست جمع‌آوری

به‌طور خلاصه، پست‌ جمع‌آوری تلفیقی از پاسخ چندین متخصص به یک پرسش واحد است. پست‌های جمع‌آوری برای خوانندگان بسیار ارزشمند هستند، زیرا می‌توانند نظرات تخصصی بسیاری را در یک مقاله یا یک پست واحد ببینند. چنین پست‌هایی ترافیک را بسیار افزایش می‌دهند، زیرا متخصصان پست شما را با مخاطبان خود به اشتراک خواهند گذاشت.

 

 

پربازدیدترین مقالات