جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

هنر

داستان پشت هنر پاپیه ماشه چیست؟
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲
شمع‌های معطر و سلامت روان
جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲
عکاس‌های فریلنسر کجا کار می‌کنند؟
جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲
داستان پشت هنر پاپیه ماشه چیست؟
۷۶۶

هنر پاپیه ماشه در قرن چهاردهم توسط میر سید علی همدانی، عارف معروف ایرانی و پیروانش به کشمیر آورده شد. این هنرمندان و صنعتگران ماهر در نجاری، قالی بافی و غیره نیز متخصص بودند.

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲
ادامه
شمع‌های معطر و سلامت روان
۱k

شمع‌های معطر می‌توانند در بهبود خلق و خوی شما مؤثر باشند، اضطراب و استرس شما را کاهش دهند، تمرکز شما را افزایش دهند، تشویش شما را از بین ببرند و خواب شما را بهبود ببخشند.

شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲
ادامه
عکاس‌های فریلنسر کجا کار می‌کنند؟
۲k

وقتی در شغل عکاسی سبک خود را ساختید، هم در حوزه خود متخصص محسوب می‌شوید و هم افراد بهتر می‌توانند شما را پیدا کنند و در سپردن کار خود به شما اطمینان خاطر بیشتری خواهند داشت.

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
لیتوگرافی چیست؟ شرح وظایف شغل لیتوگرافی...
۲k

لیتوگرافی یکی از معمول‌ترین تکنیک‌های چاپ است و هنرمندان به کمک آن طراحی‌های منحصر به فرد تولید می‌کنند که می‌توان از آنها در چاپ کتاب، روزنامه و سایر اقلام چاپی استفاده کرد. اگر به کار در حوزه لیتوگرافی علاقه‌مند هستید، به چیزی بیش از خلاقیت صرف نیاز دارید. این شغل نیازمند دانش عمیق از فرایند چاپ و همچنین توانایی ساختن صفحات چاپی، شناخت فرایندهای چاپ و سایر ابزارهای تخصصی این حوزه است. داشتن نگاه هنری و داشتن مهارت دستی نیز به همین اندازه در حوزه لیتوگرافی مهم هستند.

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
عکاس تبلیغاتی چقدر درآمد دارد؟
۵k

عکاس تبلیغاتی مهره کلیدی در بازاریابی در صنعت مد و فشن است. او باید با طراحان و مدل‌ها کار کند و عکس‌هایی بگیرد که لباس، اکسسوری و محصولات زیبایی را به بهترین شکل نشان دهند. درآمد عکاس تبلیغاتی بسته به فضای کاری آن متغیر و گاه بسیار زیاد است. از آنجایی که برندهای لباس و فشن باید برای رقابت مؤثرتر در بازار در حال تغییر، مدل‌ها و محصولات جدید عرضه کنند، پیش‌بینی می‌شود در آینده عکاسان تبلیغاتی پرکارتر از حال حاضر باشند.

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
چگونه در حوزه نقاشی دیواری مشغول به کار شویم؟
۵k

توصیف نقاشی دیواری تاحدی پیچیده است. نقاشی دیواری از نقاشی‌های غارهای باستانی در فرانسه تا نقاشی‌های دیواری دوران روم باستان و هنرهای خیابانی درون شهرها را در بر می‌گیرد. هنرمندان نقاشی دیواری هنر خود را در میان توده مردم می‌برند تا آنها را به اندیشه، واکنش و بحث برانگیزند. برخی هنرمندان نقاشی دیواری کار خود را با اسپری‌های رنگ آغاز می‌کنند که همیشه در جیب‌شان دارند و برخی دیگر استعداد هنری خود را در کلاس‌های درس و استودیوهای طراحی پرورش می‌دهند. تحقیق درباره شغل نقاشی دیواری و میزان درآمد آن کمک می‌کند ببینید این مسیر برای شما مناسب است یا خیر.

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
کارگزار هنر کیست و چه مدرکی دارد؟
۳k

کارگزار هنر پلی ارتباطی بین هنرمندان و مجموعه‌داران آثار هنری است و در معاملات مربوط به خرید آثار هنری نقش واسطه را دارد. کارگزار هنر گاه خود مجموعه‌دار نیز هست یا برای شرکت هنری، موزه، گالری یا استودیوی هنری دیگری کار می‌کند. مدرک دانشگاهی در حوزه تاریخ هنر برای کارگزار هنر مفید است اما وی باید توانایی ایجاد رابطه مؤثر با دیگران در دنیای هنر را نیز داشته باشد و در نهایت شور و شوق نسبت به آثار هنری چیزی است که کارگزار هنر را در شغلش به موفقیت می‌رساند.

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
مشاغل حوزه مجسمه‌سازی کدام‌اند؟
۳k

دانشجویان رشته مجسمه‌سازی می‌آموزند که چگونه مواد گوناگون از جمله فلز، گل، شیشه و چوب را به کار بگیرند و به کمک آنها اشیا و ارائه‌های چندرسانه‌ای درست کنند. در دوره دانشگاهی مجسمه‌سازی به دانشجویان می‌آموزند که چگونه مهارت‌های هنری خود را صیقل دهند و در خلق فرم‌های هنری جدید به کمک ابزارهای جدید تجربه کسب کنند. در کل تحصیلات عالیه در مجسمه‌سازی بر مبنای شناخت رابطه هنرمند با احساسات و ایده‌ها به کمک خلاقیت شخص و درک زیبایی‌شناسی، قدرت و مهارت‌ تفسیر و توسعه دادن مهارت به کمک استفاده از ابزارها و تجهیزات هنری گوناگون است. مشاغل بسیاری از جمله مشاغل هنری و طراحی برای دانش‌آموختگان مجسمه‌سازی وجود دارند.

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
تفاوت گرافیست و طراح گرافیک چیست؟
۴k

طراحی تبلیغاتی مجموعه‌ای از فرایندهای خلاقانه است برای فروش محصولات، ایده‌ها و خدمات و در تبلیغات تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق آمار مرکز کار ایالات متحده، در سال ۲۰۲۰ دستمزد متوسط طراحی تبلیغاتی برای طراحان گرافیک سالانه حدود ۵۴ هزار دلار یا ساعتی ۲۵ دلار بوده است. بیشتر کارفرمایان برای استخدام نیرو در این شغل به دست‌کم مدرک کارشناسی نیاز دارند، اما در بیشتر مشاغل این حوزه عوامل مختلف دیگری نیز در نظر گرفته می‌شوند. طراحان تبلیغاتی می‌توانند اعتبار و شهرت خود را با تجربه افزایش دهند تا مدیران آنها را بشناسند و با سبک آنها آشنا شوند و در صورت نیاز به آنها مراجعه کنند.

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
ویژگی‌های شغلی کاریکاتوریست
۱k

کاریکاتوریست تصاویری می‌کشد که اغلب برای خنداندن مخاطب هستند و گاه پیامی نیز پشت خود دارند. این تصاویر اغلب یک تک فریم هستند. طراح داستان‌های مصور یا هنرمند کمیک تصاویری می‌کشد که اغلب چند فریم هستند، مانند کارتون،‌ کتاب‌های کمیک یا داستان‌های گرافیکی و هدف از این طراحی‌ها تعریف کردن یک داستان است. کاریکاتوریست باید بتواند شوخ‌طبعی و رویکرد کنایی خود را در کار وارد کند، زیرا اثر وی علاوه بر اینکه جنبه سرگرمی دارد، اغلب واکنشی به یک اتفاق جاری در جامعه است، به‌ویژه در مورد کاریکاتوریست‌های روزنامه که اغلب به مسائل بحث‌برانگیز سیاسی، دینی، اقتصادی و غیره واکنش نشان می‌دهند.

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
۱۱ اصل طراحی و شیوه استفاده از آنها
۲k

بحث‌های زیادی بر سر ‌این موضوع وجود دارد که دقیقاً در طراحی چند اصل اساسی وجود دارد. برخی طراحان می‌گویند ۷ اصل و برخی می‌گویند ۱۲ اصل وجود دارند و دیگران معتقدند که تعداد اصول طراحی عددی بین ‌این دو عدد است. اما در مورد اصول طراحی تعداد آنها مهم نیست. اصول طراحی به طراحان مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها می‌دهند که به آنها کمک می‌کنند ترکیب‌بندی‌های جذاب و بصری تولید کنند که برای کاربران تجربه ‌فوق‌العاده‌ای رقم می‌زنند. با پیروی از اصول طراحی مانند سلسله‌مراتب بصری، تعادل و تنوع می‌توانید محصولات دیجیتال و طراحی‌‌های گرافیکی تولید کنید که دیگران آنها را دوست دارد.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
ادامه
راهنمای جامع عکاسی با موبایل
۱k

وقتی همه‌جا پر از عکس‌های موبایلی بد است، رمز گرفتن عکس‌های خوب با موبایل چیست؟ دوربین‌های موبایل امروزی به‌طور خودکار روی پیش‌زمینه قاب فوکوس می‌کنند، اما در همه عکس‌هایی که با گوشی خود می‌گیرید سوژه در پیش‌زمینه نیست. همچنین بیشتر عکس‌های خوب تنها یک موضوع یا سوژه دارند.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
طراحی گرافیک چیست؟
۱k

طراحی گرافیک چیست؟ این راهنما مبتدیان را با طراحی گرافیک آشنا می‌کند و نمونه‌هایی از انواع مختلف طراحی گرافیک را نشان می‌دهد تا با این حوزه بهتر آشنا شوند. طراحی گرافیک یعنی چیدمان و ترکیب عناصر بصری یک پروژه. اگرچه اصطلاح «طراحی گرافیک» در دهه ۱۹۲۰ رواج یافت، این فرم هنری هزاران سال بخش مهمی از حوزه ارتباطات تصویری بوده است. نمونه‌های اولیه طراحی گرافیک را در دست‌نوشته‌ها، کتیبه‌ها و حتی نقاشی غارهای پیش از تاریخ می‌توان دید.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
۱۱ نکته برای طراحی پوستر خلاقانه
۲k

پوستر رسانه‌ای رایج برای انتقال اطلاعات به مخاطب است. اما در روزگار مدرن، پوستر به یک استراتژی برای بازاریابی مؤثر تبدیل شده است که توجه مردم را به رویدادهای مربوط به یک کسب‌وکار جلب می‌کند. طراحی پوستر خلاقانه برای محصولات یا خدمات، قیمت‌ها و سایر رویدادهای مربوط به یک کسب‌وکار، حتی می‌تواند باعث شود بینندگان پوستر به خریداران بالقوه آن محصول یا خدمات تبدیل شوند.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
پادکست چیست؟
۱k

در طی سالیان پادکست به رسانه دیجیتالی قوی و محبوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان و بازاریابی هدفمندتر تبدیل شده است.

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ادامه
راهنمای عکاسی سیاه و سفید
۱۲k

تبحر در هنر عکاسی سیاه و سفید به‌طور غیرقابل باوری دشوار است و نمی‌توان صرفاً با گذاشتن فیلتر سیاه روی عکس به تصویری مطلوب رسید...

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲
ادامه
چگونه عکاس حرفه ای شوید؟
۵۱k

عکاسی حرفه ای انتخاب عالی برای هر کسی است که می خواهد از استعدادهای خلاقانه خود استفاده کند. یکی از معدود رشته هایی است که در آن سن و میزان تحصیلات دخیل نبوده و تنها ذوق هنری ، دید مناسب و دوربین مناسب و با کیفیت مهم می باشد.

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲
ادامه