جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

علوم مالی و حسابداری

وظایف حسابدار صنعتی
دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲
۱۰ گام تا حرفه‌ای شدن در بازار رمزارزها در مجتمع فنی تهران (قسمت پایانی)
یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱
۱۰ گام تا حرفه‌ای شدن در بازار رمزارزها در مجتمع فنی تهران (قسمت دوم)
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱
وظایف حسابدار صنعتی
۵k

به منظور پرورش حسابدار صنعتی در مجتمع فنی تهران دوره تخصصی حسابداری صنعتی برگزار می‌شود و متقاضیان پس از گذراندن این دوره، توانایی لازم برای انجام وظایف حسابداری صنعتی را کسب می‌کنند.

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲
ادامه
۱۰ گام تا حرفه‌ای شدن در بازار رمزارزها در مجتمع فنی تهران (قسمت پایانی)
۵k

حقیقت این است که هر قدر به سمت روش‌های اتوماتیک (Order گذاری) بروید، می‌توانید تعداد پوزیشن‌های بیشتری را مدیریت کنید و از این طریق ریسک ناشی از معاملات را بهتر توزیع و کنترل کنید. تنها نقطه ضعف این روش این است که هر قدر تعداد پوزیشن‌ها بیشتر شود، باید حجم آنها را کمتر در نظر بگیرید که این حجم از طریق مدیریت سرمایه تعیین می‌شود.

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
۱۰ گام تا حرفه‌ای شدن در بازار رمزارزها در مجتمع فنی تهران (قسمت دوم)
۳k

پذیرش حقایق و منطقی فکر کردن دومین گام برای حرفه‌ای شدن در حوزه سرمایه‌گذاری و تحلیل و معامله‌گری است. باید بدانیم رؤیاپردازی و خیال‌‌بافی با برنامه‌ریزی و مثبت‌اندیشی دو امر کاملاً مخالف یکدیگر هستند و مرز کاملاً مشخص و روشنی بین آنهاست.

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
۱۰ گام تا حرفه‌ای شدن در بازار رمزارزها در مجتمع فنی تهران (بخش نخست)
۴k

در تدوین سرفصل دوره‌های تحلیل و معامله‌گری در بازارهای پولی و مالی بین‌الملل و همچنین کارگاه جامع مدیریت سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها در دپارتمان علوم مالی و حسابداری مجتمع فنی تهران، بیش از هر چیز به کاربردی بودن مفاهیم و تربیت نیروی متخصص و کارآمد توجه شده است. زیرا آنچه آینده شغلی و مالی افراد فعال در این حوزه را تضمین می‌کند، تخصص و حرفه‌ای بودن آنهاست.

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
تبانی در حسابرسی
۱k

در ماده 272 قانون مالیات های مستقیم ایران زمینه ای برای استفاده از خدمات سازمان حسابرسی و موسسات و اشخاص عضو جامعه حسابداران رسمی جهت تنظیم گزارشات حسابرسی مالیاتی فراهم گردیده است. اما سازمان امور مالیاتی با استفاده از برخی اختیارات در قانون اقدام به صدور بخش نامه هایی نموده که نتیجه آن رسیدگی به گزارشات حسابرسی مالیاتی توسط ادارات شده است .در واقع یکی از انگیزه های سازمان جهت عدم قبول گزارشات حسابرسی تبانی بین حسابرس و مودی می باشد. تبانی در واقع توافقی است بین دو یا چند نفر، که به صورت مخفیانه، غیر قانونی وگاهی با کلاهبرداری، فریبکاری یا اغفال، از حقوق قانونی اشخاص، مزایای غیرمنصفانه ای را درخواست دارند. و همچنین این توافق ما بین شرکت هایی که در بازار کار، فعالیت محدود از قبیل تولید یا تنظیم قیمت را دارند، اتفاق نمی افتد.گاهی در شرکت های گوناگون اتفاقاتی رخ می دهد که شرکت تمایل دارد به هر قیمتی این اتفاق ناخوشایند به اطلاع عموم نرسد. این موضوع در مورد شرکت های بورسی بیشتر اتفاق می افتد. که دلیل اصلی آن نیز تأثیر پذیری قیمت سهام شرکتهای بورسی از اخبار اطرافشان است. در این زمینه رشته حسابرسی، از با اهمیت ترین رشته های درگیر با بازار سرمایه و شفافیت آن است.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
کاربرد بستر POWER BI در هوش تجاری
۲k

تعریف هوش تجاری هوش تجاری (Business Intelligence-BI) ترکیبی از تحلیل، داده‌کاوی، تصویر‌سازی، ابزارها و زیرساخت‌های داده است که به سازمان‌ها در تصمیم‌گیری بر اساس داده‌ها کمک می‌کند. هوش تجاری داده‌ها را به دانش اجرایی تبدیل می‌کند و این دانش تصمیمات استراتژیک و کاربردی سازمان را شکل می‌دهد. ابزارهای هوش تجاری به مجموعه داده‌ها دسترسی دارند و آنها را تحلیل می‌کنند و در نهایت یافته‌های تحلیلی را در گزارش‌ها، داشبردها، گراف‌ها، نمودار‌ها و نقشه‌ها به نمایش می‌گذارند تا وضعیت یک سازمان را به‌خوبی و با تحلیل دقیق به کاربر نشان دهند.

یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱
ادامه
در کارگاه جامع مدیریت سرمایه‌گذاری بازار رمز ارزها مجتمع فنی تهران چه می‌گذرد؟
۱k

بازار مبادلات رمزارزها (Crypto-Currencies Market) که می‌توان آن را شبکه‌ای بینالمللی از صرافی‌های آنلاین و خریداران و فروشندگان رمزارز تعریف کرد، سازوکاری فراهم ‌می‌کند که سرمایه‌گذاران خرد تا مؤسسات معامله‌گر بتوانند به بیش از ۸هزار رمزارز و توکن دیجیتال (در زمان نگارش این مقاله) جهت مبادله و سرمایه‌گذاری دسترسی داشته باشند.

یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰
ادامه
9 روش موثر و کاربردی در جهت کاهش مالیات در سازمان ها و شرکت ها
۷k

مالیات همانند هزینه اجتماعی می باشد که افراد،موسسات و شرکتها به جهت بهره برداری ازامکانات و منابع یک کشور موظف به پرداخت آن می باشند و در واقع انتقال قسمتی ازدرآمدهای جامعه یا سود فعالیتهای اقتصادی به دولت می باشد چرا که امکان دستیابی به سود و درآمد را دولت فراهم نموده است.

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲
ادامه