جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

زبان های خارجی

فواید یادگیری زبان ترکی
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
CELPIP یا IELTS؟
جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲
سطوح مختلف یادگیری زبان
سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲
فواید یادگیری زبان ترکی
۱k

یادگیری زبان ترکی در درجه نخست باید بر اساس مثال باشد نه قواعد و در آموزش این زبان باید از مثال به قاعده رسید تا به کمک این روش ماندگاری زبان آموخته‌شده در ذهن فراگیران زبان تضمین شود

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
ادامه
CELPIP یا IELTS؟
۱k

هر یک از آزمون‌های CELPIP یا IELTS را انتخاب کنید، می‌توانید از نمره آن برای ارائه درخواست مهاجرت به کانادا استفاده کنید و انتخاب بین CELPIP یا IELTS به سلیقه شخصی شما مربوط است.

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲
ادامه
سطوح مختلف یادگیری زبان
۲k

چارچوب CEFR روشی بسیار عمل‌گرا است و پیشرفت زبان‌آموز را در هر سطح به‌خوبی نشان می‌دهد. این چارچوب استاندارد و جهانی نشان می‌دهد که فراگیران در هر سطح چه کاری می‌توانند انجام دهند.

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
ادامه
ساختار آزمون OET
۱k

در آزمون OET در بخش صحبت کردن چند گفتگو در قالب نقش‌آفرینی انجام می‌شوند و در آنها یک موقعیت واقعی در محیط درمان بازسازی می‌شود و داوطلب باید نقش پزشک یا پرستار را ایفا کند.

دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲
ادامه
آزمون OET چیست؟
۱k

OET یک آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی است که مهارت ارتباطی مورد نیاز مشاغل حوزه پزشکی را ارزیابی می‌کند و مخصوص کسانی است که می‌خواهند در محیط‌های درمانی مشغول به کار شوند.

شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲
ادامه
تبدیل نمره PTE به نمره IELTS
۱k

آزمون PTE رایانه‌محور است و برخی به همین دلیل آن را بر آزمون IELTS ترجیح می‌دهند که روی کاغذ انجام می‌شود زیرا آنها ترجیح می‌دهند پاسخ‌های خود را به‌ویژه در بخش نوشتاری آزمون تایپ کنند.

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲
ادامه
شیوه نمره‌دهی آزمون آیلتس
۱k

آزمون آیلتس بر اساس ساختار معدل‌گیری از نمره هر یک از چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن به هر داوطلب نمره‌ای کلی بین ۰ تا ۹ می‌دهد و برای هر بخش چند معیار وجود دارد.

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
ادامه
چارچوب آموزشی کمبریج انگلیش
۱k

در چارچوب آموزشی کمبریج انگلیش پنج مرحله از سیر پیشرفت معلمان زبان انگلیسی بررسی می‌شود و در هر مرحله در چهار سطح، از سطح پایه تا کارشناسی، انواع توانایی‌ها و نیازهای معلمان معرفی می‌شود.

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
ادامه
اهمیت بازی برای کودکان در یادگیری زبان
۱k

ما گاه فکر می‌کنیم بازی مخصوص بچه‌‌ها است و باید برای تفریح و بیرون از کلاس انجام شود. اما معلمان از بازی‌‌ برای لذت‌بخش‌ کردن درس استفاده می‌کنند و همچنین برای تمرین لغات و دستور زبان یا برای تمرین در شرایط واقعی و نقش بازی کردن.

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
یادگیری انگلیسی به کمک ترانه
۱k

یادگیری زمانی به بهترین شکل اتفاق می‌افتد که به فعالیتی سرگرم‌کننده‌ تبدیل شود. پس بسیار مهم است که موسیقی‌هایی را انتخاب کنید که کودکان دوست داشته باشند

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
نقش والدین در یادگیری زبان دوم کودک
۱k

اگر فرزند شما در حل سوالی گیر کرد ، از دادن راه حل مسئله آن هم بلافاصله جداً خود داری کنید، بهتر است کمی صبر کنید بچه ها به زمان برای فکر کردن نیاز دارند تا به جواب برسند. بعد از این مرحله اگر متوجه شدید موفق به حل نشدند می توانید راجع به روش های پیدا کردن حل مسئله ازجمله : فرهنگ لغت، اینترنت، واژه نامه و... با هم صحبت کنید.

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
اهمیت یادگیری مکاتبات تجاری به زبان انگلیسی
۸۵۵

شاید بتوان گفت که داد و ستد از ابتدایی ترین فنونی بود که انسان فراگرفت و پیشرفت وی در علم و فن آوری به تدریج روشها و اصول داد و ستد را دگرگون ساخت. به عنوان مثال با اختراع پول، مبادلات کالا به کالا جای خود را به معاملات پولی داد اما یقینا ابداع بازرگانی بین المللی مرهون رونق صنعت دریانوردی و دسترسی به بازارهایی در آن سوی مرزها بود. تجارت خارجی امروزه وامدار پیشرفتهای بشر در حوزه هایی همچون بانکداری، صنعت بیمه، حمل ونقل و به خصوص ارتباطات می باشد.

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
آموزش واژگان زبان انگلیسی به کودکان
۸۸۴

واژگان نقش بسیار مهمی در یادگیری یک زبان خارجی دارد و یکی از عناصری است که چهار مهارت صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن را به هم مرتبط می کند. بدون آموزش واژگان، بسیاری از زبان آموزان می توانند در زمینه های درسی دیگر عقب بمانند. برای برقراری ارتباط خوب در یک زبان خارجی، زبان آموز باید تعداد کافی از لغات را فراگیرد و بداند چگونه از آنها به درستی استفاده کند. معلمان با تجربه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به خوبی می دانند که واژگان چقدر مهم هستند. آنها می دانند که زبان آموزان باید هزاران کلمه ای که گویندگان و نویسندگان انگلیسی از آنها استفاده می کنند را یاد بگیرند. خوشبختانه، نیاز به واژگان نکته ای است که معلمان و زبان آموزان در مورد آن توافق دارند.

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
آشنایی با روسیه و زبان روسی
۹۰۹

کشور روسیه با نام رسمی« فدراسیون روسیه» خطاب می‌شود که و این کشور از نظر سیاسی و اقتصادی یکی از قطب‌های جهان به شمار می‌آید. روسیه با ۱۷.۱۲۵.۱۹۱ ۱۷٬125٬191 کیلومتر مربع وسعت، عنوان پهناورترین کشور جهان استرا به خود اختصاص داده به‌ گونه‌ای که اختلاف زمانی غربی‌ترین منطقه تا شرقی‌ترین نقطه روسیه در حدود ۹ ساعت است. اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند و بیشتر بخش‌های این مناطق کشور سردسیری هستنداست. به همین سبب، در بیشتر مناطق روسیه، به‌ ویژه سرزمین بزرگ سیبری، شرایط کشاورزی فراهم نیست.

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲
ادامه
تأثیر بازی در یادگیری زبان
۱k

آموزش زبان یکی از آموزش‌هایی است که نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد تا بتوان فراگیران در سنین مختلف را به آموختن ترغیب کرد. فراگیران زبان در گروه‌ها و دسته‌های مختلفی قرار دارند و هر کدام علایق، سلایق، گرایش‌ها و سنین متفاوت دارند. باید برای هر یک از آنها روش مناسب تدریس را به کار برد.

دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲
ادامه
مراحل فراگیری زبان دوم
۱k

یادگیریِ خوب صحبت کردن و نوشتن به زبان مادری خود به اندازه کافی چالش‌برانگیز است، اما کسب این مهارت‌ها در زبان دوم به تلاش، تعهد و تمرین بیشتر نیاز دارد. هر زبانی مجموعه قوانین خاص خود را برای صحبت کردن و نوشتن صحیح دارد. وقتی زبان‌آموزان شروع به یادگیری یک زبان دوم می‌کنند ممکن است با ترس و اضطراب مواجه شوند که به نوبه خود بر میزان یادگیری آنها و سهولت یا دشواری آن زبان برای آنها تأثیرگذار است.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
طرح درس چیست؟
۲k

در این حوزه، مسائل زیادی برای فکر کردن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به این قبیل سؤالات پاسخ دهیم و ایده‌هایی برای برنامه‌ریزی درسی ساده‌تر و بدون دردسر به شما ارائه دهیم. به یاد داشته باشید که با شروع تدریس ممکن است همه چیز طبق برنامه پیش نرود.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
آشنایی با آزمون‌های DELF و DALF
۹۳۶

هر دو آزمونDELF (مدرک تحصیل و یادگیری زبان فرانسه) و DALF (مدرک شناخت عمیق زبان فرانسه) مدرک‌های رسمی زبان فرانسه هستند که توسط وزارت ملی آموزش کشور فرانسه صادر‌ می‌شوند. هر دو آزمون‌ توسط کمیته مرجع زبان‌ها در اروپا طراحی شده‌اند.

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ادامه
تاریخچه و معرفی آزمون PTE
۱k

آزمون PTE که مخفف عبارت «Pearson Test of English» است، اولین ‌بار در سال ۱۹۸۲ توسط مؤسسه‌­­ Pearson در دانشگاه لندن برگزار شد. این آزمون هم‌اکنون در استرالیا و سرتاسر جهان در بیش از ۲۰۰ مرکز آزمون برگزار می‌شود.

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲
ادامه
کودکان چگونه مفاهیم انتزاعی را می‌آموزند؟
۴k

تحقیقات جدید نشان می‌دهند که کودکان چگونه مفاهیم انتزاعی را فرا می‌گیرند. مفاهیم انتزاعی یا به تعبیری «اسامی معنی»، اسم‌هایی هستند که به‌صورت مستقل خارج از ذهن وجود ندارند و وابسته به حضور امر دیگری هستند، مانند مفاهیم «زیبایی» یا «ایده»

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲
ادامه