جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
  • یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲
۲k

چرا دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران ؟

دوران کودکی و نوجوانی دوران طلایی یادگیری محسوب می شود و زمان بسیار مناسبی برای آموزش و مهارت آموزی است. هرچه یک آموزش از سنین پایین تری شروع شود ماندگاری و تاثیر آن بیشتر خواهد بود و همچنین  به نسبت سایر دوره ها، یادگیری در سنین پایین سریع تر اتفاق خواهد افتاد. هر چند یادگیری در هر سنی صورت می پذیرد، اما قطعا مهارت و دانش فردی که یک حرفه را به صورت جدی در سنین پایین تر شروع کرده به مراتب بیشتر از فردی خواهد بود که در سنین بالاتر شروع به یادگیری خواهد کرد. نکته مثبت دیگر مهارت آموزی در سنین پایین این است که از سردرگمی در سنین بالاتر جلوگیری می کند و فرد برای رسیدن به آن چه که می خواهد یک قدم جلوتر از سایرین خواهد بود. با توجه به اهمیت این موضوع سازمان های متعددی به وجود آمده که هدف اصلی آن ها آموزش مهارت در سنین پایین و آماده ساختن کودک و نوجوان برای ادامه مسیر موفقیت در آینده است. اما سوال اصلی این است که بین این همه سازمان ها و موسسات چرا دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران را انتخاب کنیم؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

·    چرا دپارتمان کودک ونوجوان مجتمع فنی تهران ؟

دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران با دارا بودن کادری مجرب و متعهد در کنار محیط آموزشی مناسب این امکان را برای والدین فراهم ساخته تا بتوانند در محیطی امن و مطمئن به کمک یک فرد متخصص به استعداد یابی و آموزش کودک و نوجوان خود بپردازند اما به طور حتم تنوع گروه ها و سازمان هایی که به مهارت آموزی کودکان و نوجوانان می پردازند بسیار بالاست و هر کدام پکیج آموزشی مخصوص خود را ارائه می دهند در واقع وجه تمایز مجتمع فنی تهران با سایر مجتمع ها، بهره گیری از جامع ترین طرح های آموزشی در کنار تنوع گروه های آموزشی است و به کمک یک نقشه راه آموزشی استاندارد به مهارت آموزی کودکان و نوجوانان می پردازد به عبارت دیگر هر آنچه که والدین برای آموزش فرزندان خود به آن نیاز دارند به طور کامل در دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران جمع آوری و در اختیار آن ها قرار داده شده.

در این درپارتمان سعی شده با اختصاص گروه های متنوع آموزشی متناسب با سطح نیاز کودک و یا نوجوان آموزش های اصولی به آن ها داده شود و در کنار آموزش های آکادمیک، از آموزش های خلاقانه نیز استفاده می شود تا علاوه بر علاقه مند ساختن کودک و نوجوان به یادگیری، باعث شود آموزش ها ملموس تر و بهتر صورت گیرد و به حافظه طولانی مدت آن ها انتقال یابد. تمامی آموزش ها به صورتی برنامه ریزی شده اند که کاملا کاربردی باشد و تنها محدود به محیط آموزشی که در آن قرار دارند نیست و در زندگی روزمره و اجتماعی کودک و نوجوان بسیار تاثیر گذار خواهد بود در نتیجه آموزش های کاربردی یکی دیگر از ویژگی های  منحصر به فرد این دپارتمان است. تمام آموزش ها متناسب با علاقه، استعداد و سن مهارت آموز تعریف شده است و علاوه بر آموزش حضوری، امکان آموزش آنلاین و ترکیبی نیز فراهم شده است تا باعث سهولت در کار ، صرفه جویی در زمان ، رعایت فاصله اجتماعی و با هدف یادگیری بدون مرز همه کودکان و نوجوانان در سرتاسر دنیا از آموزش های دپارتمان کودک ونوجوان بهره مند شوند.

در پایان هر دوره به مهارت آموز متناسب با حرفه ای که آموزش دیده یک مدرک بین المللی اهدا می شود که گواه بر گذراندن دوره های تخصصی و کسب مهارت توسط فرد حتی در سطوح بین الملل است و این مدرک مورد پذیرش بسیاری از مراکز معتبر در دنیا است. در واقع دپارتمان کودک ونوجوان علاوه بر آموزشی که به کودکان و نوجوانان می دهد، با ارائه مدرک معتبر فرد را در ادامه مسیر نیز یاری می کند و باعث سهولت در ادامه دادن مسیر برای فرد حتی درکل دنیا  می باشد.

این موارد تنها گوشه ای از امکانات و ویژگی های دپارتمان کودک ونوجوان مجتمع فنی تهران  بود که به اختصار در اختیار شما قرار گرفت ، برای کسب اطلاعات بیشترو دقیق تر میتوانید با شماره تلفن های ما 02122085085 ، 2729-021 تماس بگیرید ، امید است که به شما در داشتن یک انتخاب درست در مورد آینده خود یا کودکان و نوجوانان تان کمک کرده باشیم.

پربازدیدترین مقالات