جستجو برای "{{term}}"
جستجو برای "{{term}}" نتیجه ای نداشت.
پیشنهاد می شود:
  • از املای صحیح کلمات مطمئن شوید.
  • از کلمات کمتری استفاده کنید.
  • فقط کلمه کلیدی عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
{{count()}} نتیجه پیدا شد. برای دیدن نتایج روی دکمه های زیر کلیک کنید!
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دپارتمان ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، اخبار، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، مقالات، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، صفحات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}
نتیجه ای یافت نشد.
سایر نتیجه ها (دوره ها، دپارتمان ها، اخبار، مقالات) را بررسی کنید.

{{item.title}}

{{item.caption}}
{{item.datetime}}

روابط عمومی

فرهنگ سازمانی مثبت: اولین اولویت کارجویان
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲
اتوماسیون مشاغل، انقلاب مهارتی را ضروری می‌کند
یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱
کدام ویژگی آموزش‌های مراکز مهارت‌محوری چون مجتمع فنی تهران را متمایز کرده است؟
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
فرهنگ سازمانی مثبت: اولین اولویت کارجویان
۳۲۵

فرهنگ سازمانی مثبت به معنای فرهنگی است که در آن پذیرش تفاوت‌های فرهنگی افراد مختلف جدی گرفته شده است و فضایی امن و پویا برای کارکنان فراهم می‌آورد که به آن احساس تعلق دارند.

یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲
ادامه
اتوماسیون مشاغل، انقلاب مهارتی را ضروری می‌کند
۱k

همه ما نگران هستیم که ربات‌ها شغل ما را تصاحب کنند اما به موضوع مهم‌تر توجهی نمی‌کنیم: در حال حاضر نسبت به گذشته ربات‌های بیشتری به کار گرفته شده‌اند اما در عین حال افراد بیشتری نیز استخدام می‌شوند. ۸۵ درصد کارفرمایان در سطح جهانی قصد دارند پس از اتوماسیون نیروی کار فعلی خود را حفظ کنند و حتی آنها را افزایش دهند.

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲
ادامه
کدام ویژگی آموزش‌های مراکز مهارت‌محوری چون مجتمع فنی تهران را متمایز کرده است؟
۱k

آموزش به‌سبک سنتی و به‌دنبال آن روش‌های ارزیابی کمی، در طول سال‌ها باعث شد که استعداد و تلاش افراد از مهارت‌آموزی منحرف شود. این روزها کمبود استفاده از مراکز آموزشی مهارت‌محوری چون مجتمع فنی تهران، بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ادامه
آیا مجتمع فنی تهران برای آموزشی مهارت‌ محور مناسب است؟
۷۲۵

بسیاری از آموزش‌دیدگان در مراکز مختلف آموزشی پس از ورود به محل کار قادر نیستند که از مهارت‌های خود استفاده ببرند. متأسفانه به نظر می‌رسد که آموزش‌های تئوری نمی‌توانند نیازهای جامعه امروز را برطرف کنند.

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ادامه
متاورس: فرصتی جدید در آموزش
۱k

متاورس فرصتی عظیم و دروازه‌ای به‌سوی آینده‌ای بهتر است که در آینده می‌تواند اینترنت را از رده خارج کند، همان‌طور که تلگراف از رده خارج شد.

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰
ادامه
متاورس در حوزه آموزش
۸۵۲

دانشگاه‌هایی که زیرساخت‌های دیجیتالی لازم و منابع انسانی کارآمد دارند، رهبران جدید حوزه آموزش در آینده خواهند بود، فارغ از اینکه کجای دنیا باشند.

دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰
ادامه
روش حل مسائل سمج
۲k

مشکلات و مسائل سمجی که دوباره باز می‌گردد،‌ اغلب نشانه‌ مشکلات عمیق‌تری هستند. شاید راه‌حل‌های موقت به‌نظر مفید و راحت برسند، اما آنها تنها مشکلات سطحی را برطرف می‌کنند و باعث می‌شوند منابع هدر برود، منابعی که در غیر این صورت، می‌توان آنها را برای مقابله با علت واقعی مسئله مورد استفاده قرار داد. تکنیک «پنج چرا» ابزاری ساده اما قدرتمند برای تحلیل سریع نشانه‌های بیرونی یک مسئله و رسیدن به علل نهفته و واقعی آن است تا بتوانید یک بار برای همیشه مسئله را ریشه‌‌ای حل کنید.

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲
ادامه
استفاده از تکنولوژی برای کنترل کردن ایده‌های اعضای تیم‌تان
۲k

بسیاری از مدیران جلسه‌هایی را مدیریت می‌کنند که تمام یا بخشی از آنها به صورت مجازی برگزار می‌شود. ممکن است اعضای تیم در هر هفته تنها چند روز در محل کار حضور فیزیکی داشته باشند یا ممکن است تمام حضورشان مجازی باشد و در شهرهای دور یا کشورهای دیگری زندگی کنند یا در محدوده‌ای جغرافیایی باشند که زمان‌شان کاملاً با زمان مدیران فرق دارد.

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲
ادامه
همه ما می‌خواهیم معنای کاری را که انجام می‌دهیم بدانیم. شما به‌عنوان یک مدیر می‌توانید به اعضای تیم خود کمک کنید که حس هدفمندی درونی آنها تقویت شود.
۹۹۱

در طراحی سازمان خود عوامل احتمالی را شناسایی کنید که موجب مشکلات تیمی یا عدم پیشرفت کسب‌وکار شما می‌شوند.

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲
ادامه
داشتن دوستان خوب در محل کار باعث افزایش رضایت شغلی شما می‌شود
۲k

وقتی در محل کار دوستانی داشته باشید که به آنها اعتماد دارید، دلبستگی و تعهدتان به کار افزایش می‌یابد رابطه شما با همکاران‌تان چگونه است؟ بر اساس تحقیق مؤسسه گالوپ افرادی که یک دوست بسیار نزدیک در محل کار دارند، ۷برابر بیشتر از سایرین به کار خود دل‌بسته هستند. حتی لازم نیست که چنین دوستی بهترین دوست شما باشد. بر اساس پژوهش این مؤسسه افرادی که یک دوست نسبتا خوب در محیط کار دارند، بیشتر از سایرین شغل خود راضی هستند. در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به اینکه چرا داشتن روابط کاری خوب مهم است. در مقاله ساختن روابط کاری عالی بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توانید روابط مستحکم و مثبت در محل کار ایجاد کنید و چگونه می‌توانید روابط خود را با افرادی که چندان از آنها خوش‌تان نمی‌آید قوی کنید.

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
ادامه
9 مهارت نرم ضروری برای کارکنان در عصر هوش مصنوعی
۳k

مهارت های فنی و سواد داده، در عصر هوش مصنوعی، کلان داده ها و خودکارسازی بسیار مهم است. اما این بدان معنا نیست که از سمت انسانی کار غافل شویم و به مهارت های نرم نپردازیم؛ به ویژه اینکه مهارت های نرم، عمدتا مواردی هستند که از توان روبات ها خارجند.

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
ادامه
همسو کردن ساختار سازمانی با اهداف تجاری
۲k

بسیاری از مسائل مربوط به بهره‌وری و عملکرد غیربهینه کارمندان را می‌توان به طراحی سازمانی نامطلوب مربوط دانست. ممکن است سازمانی مأموریت بسیار خوبی داشته باشد، افراد خوبی را به کار بگیرد و مدیریت آن عالی باشد ولی همچنان به دلیل عدم طراحی درست سازمانی، عملکرد خوبی نداشته باشد.

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
ادامه
۵ روش مدیریت تغییر و اضطراب در محیط کار
۲k

تلاش برای کنترل چیزهایی که غیرقابل کنترل هستند، دلیل اصلی ایجاد اضطراب و ناخوشنودی است. اگر در محل کار اضطراب دارید و می‌خواهید بدانید دلیل اضطراب و تأثیر آن بر کارکنان چیست، باید بررسی خود را از اینجا آغاز کنید که کجا و چگونه اضطراب در محل کار شکل می‌گیرد. وقتی بفهمید ریشه اضطراب شما در محل کار چیست، می‌توانید این پنج توصیه را به کار بگیرید که به شما کمک می‌کنند اضطراب خود را مدیریت کنید. مدیریت مؤثر اضطراب آسان نیست و نیازمند صرف زمان و تمرین بسیار است. اما اشتفاده از مهارت‌های مدیریت اضطراب برای سلامتی و خوشبختی کلی شما ضروری هستند.

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
ادامه
هفت شاخص کلیدی در بازاریابی دیجیتال
۲k

با تبدیل شدن فناوری به امری یکپارچه با زندگی ما، ضروری است معیارهای کلیدی عملکرد را برای بازاریابی دیجیتال کسب‌وکار خود نیز تدوین کنید. معیار‌های کلیدی عملکرد داده‌های قابل اندازه‌گیری هستند که شرکت‌ها از آنها استفاده می‌کنند تا بتوانند فعالیت‌های استراتژیک و اهداف کسب‌وکار خود را ارزیابی و پیگیری کنند. معیارهای کلیدی عملکرد برای کسب‌وکار‌ها مهم هستند، زیرا آنها برای اهداف سازمانی بستری فراهم‌ می‌آورند و باعث ایجاد مسئولیت برای کسانی‌ می‌شوند که دستیابی به این اهداف بر دوش آنها گذاشته شده است.

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
ادامه
تصورات غلط رایج مربوط به مدیریت
۳k

بسیاری از مدیران و رهبران جدید، می‌دانند که وقتی رئیس شوند خیلی چیزها تغییر خواهند کرد و آنها لازم است برای موفقیت در شغل جدید خود، مهارت‌های متفاوتی را به کار بگیرند.

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
ادامه
پربازدیدترین مقالات اخیر